Sve banke će ubrzo morati da se prilagode odredbama Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga

BEOGRAD - Korektni prema klijentima!
Nova vlada bi trebalo da stvori uslove da privrednici posluju u stabilnom, konkurentnom i predvidivom ambijentu, kaže za Kurir Goran Pitić, predsednik Upravnog odbora banke Sosijete ženeral u Srbiji.

- Neophodna je saglasnost o departizaciji privrednog života, profesionalizaciji upravljanja javnim preduzećima, debirokratizaciji i pojednostavljenju uslova poslovanja. Potrebna je reforma javnih finansija, borba protiv korena korupcije, ozbiljan rad na podizanju efikasnosti pravnog sistema i administracije.

♦ Banka Sosijete ženeral obeležava 35 godina rada u Srbiji. Hoće li se nešto menjati u poslovnoj politici banke?
- Osnov naše politike je zadovoljan klijent i na tome zasnivamo planove rasta i u narednim godinama, uprkos otežanim uslovima poslovanja.

♦ Da li prva sudska presuda u korist klijenta u sporu s bankom znači da će sve banke koje su nezakonito povećavale kamate na kredite morati da vrate novac?
Banka Sosijete ženeral nikada nije podizala maržu na kredite tokom otplate, fiksna kamata je zaista fiksna tokom celog perioda otplate, a promenljiva se menja samo u skladu s baznim stopama. Smatram da je to jedino korektno prema klijentima i verujem da će banke koje su poslovale na drugačiji način vrlo brzo morati da se prilagode odredbama Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga.

(S. T.)