Zlatna boja novog čepa simboliše zlatne medalje kojima je nagrađen „iskon“. Mi smo prisutni u svakom trećem domaćinstvu u Srbiji i vodeći smo izvoznik srpskog suncokretovog ulja - rekao je Džon Ketkuti, direktor fabrike „Viktorija oil“

ŠID - Modernizacija.
Kompanija „Viktorija oil“ iz Šida, članica „Viktorija grupe“ i jedan od najvećih izvoznika prehrambenih proizvoda, lansirala je novu ambalažu svog vodećeg brenda - ulja „iskon“.

- Zlatna boja novog čepa simboliše zlatne medalje kojima je nagrađen „iskon“. Mi smo prisutni u svakom trećem domaćinstvu u Srbiji i vodeći smo izvoznik srpskog suncokretovog ulja - rekao je Džon Ketkuti, direktor fabrike „Viktorija oil“.

Promet ovog proizvoda beleži kontinuirani rast na domaćem i inostranom tržištu od pojave 2009. godine. Fabrika danas prerađuje preko 200.000 tona suncokreta i proizvodi oko 70 miliona boca jestivog ulja godišnje. Nakon što je postala članica „Viktorija grupe“ 2005. godine, „Viktorija oil“ započinje intenzivan program ulaganja u cilju modernizacije procesa i kapaciteta proizvodnje.

(A. K.)