Er Srbija za Atinu leti svakoga dana, a saobraćaj ka Solunu obavlja se triput nedeljno, a od 14. januara leteće se svakodnevno

BEOGRAD - Novi avion Er Srbije erbas A319 poleteo je ovog meseca za Atinu, a 24. novembra poleteće i na liniji Beograd-Solun.

Na tim linijama je tako zamenjen boing 737, a to je sastavni deo najavljenih izmena u saobraćajnoj mreži i redu letenja, saopštila je nacionalna aviokompanija Srbije. To će igrati ključnu ulogu u stvaranju novog nacionalnog avioprevoznika rešenog da zadovolji potrebe svojih gostiju i pruži sasvim nov i veoma visok nivo udobnosti i usluge tokom leta.

Er Srbija za Atinu leti svakoga dana, a od 14. januara 2014. broj nedeljnih frekevencija biće povećan na 10. Saobraćaj ka Solunu obavlja se tri puta nedeljno, a od 14. januara naredne godine leteće se svakodnevno. "Atina je veoma popularna destinacija za turiste iz svih krajeva sveta, a Grčka je jedna od najpopularnijih destinacija tokom sezone letnjih godišnjih odmora i za naše goste iz Srbije i Evrope", izjavio je generalni direktor Er Srbije Dane Kondić. Povećavamo broj frekvencija za Atinu i Solun i planiramo da uskoro predstavimo i svoje nove destinacije, dodao je Kondić.

Avion tipa A319, sa kapacitetom od 128 mesta, sa novim znakom i bojama Er Srbije, koji je nedavno predstavio javnosti prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić, među prvima je od osam aviona erbas A319 i dva A320 aviona, koje Er Srbija uzima u najam u cilju ubrzane modernizacije flote.
Konfiguracija novih aviona predviđena je za osam gostiju u potpuno novoj putničkoj kabini biznis klase i za 120 gostiju u ekonomskoj klasi.

Prateći novi znak i boje aviokompanije, usluga u avionu obogaćena je novim izborom jelovnika, ponudom besplatnih pića i širim izborom zabavnog programa koji se nude gostima na letovima Er Srbije.Saobraćajna mreža kompanije obuhvata 30 evromediteranskih destinacija i nudi letove ka prekomorskim destinacijama u Aziji, Australiji i Americi posredstvom svojih kodšer partnera i partnera sa akcijskim kapitalom Etihad ervejza.

Er Srbija je počela sa radom kao nacionalni avioprevoznik Srbije 26. oktobra 2013. Opslužuje 30 destinacija u Evropi i na Mediteranu sa matičnog aerodroma, međunarodnog aerodroma Nikola Tesla Beograd, kako u putničkom tako i u teretnom saobraćaju.

Kompanija nudi i duge i prekookeanske letove do Azije, Australije i američkog kontinenta sa kodšer partnerima, i sa kompanijom Etihad, svojim budućim akcionarom sa 49 procenata vlasničkog udela.Aviokompanija trenutno ima flotu od 10 uskotrupnih i četiri turboelisna aviona.