Projekat „Zasadi drvo“ dobio je svetsko priznanje u okviru Global Media Awards u kategoriji Angažovanje zajednice. Pokretači akcije, Adria Media Group i dm drogerie markt, i institucionalni partneri saglasni su da ovo priznanje pripada građanima Srbije koji su se uključili i omogućili da se ispiše istorija sadnjom više od 51.000 stabala u jednom danu.

Povodom lansiranja ZASADI DRVO 2020, organizovano je gostovanje predstavnika organizatora i institucionalnih partnera projekta u emisiji Puls Srbije na Kurir televiziji.

O značaju ove akcije, ali i o potrebama i planovima za očuvanje prirode i prelazak na zelenu ekonomiju govori Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i dm Severna Makedonija.

- Jednostavne ideje koje su jasno realizovane imaju uspeha. Uradili smo nešto što je ovoj zemlji i planeti neophodno. Da se vratimo prirodi i pokazali smo da se to može uraditi jednostavno, sadnjom drveća.

Petrović kaže da se uključio u projekat kada je shavtio da AMG i DM žele isto a to je strateški da se bave zaštitom životne sredine.

- Prosečan građanin Srbije nema svest o ekologiji. Prošle godine smo ukinuli plastične kese i bio je strah kako će naši kupci to prihvatiti, ali svi su to prihvatili s oduševljenjem. Svako od nas treba da bude odgovoran na više nivoa, prvo u svom stanu, zgradi, kompaniji, a onda i da se priključi nekoj inicijativi. Mislim da će ova godina biti još uspešnija nego prošla, i da ćemo zajedno uživati u novim sadnicama.

Petrović je pozvao sve kompanije i pojedince da se uključe u projekat da zajedno stvaramo nove površine pod šumama.

06:34
SAUČESNIK U ORGANIZACIJI "ZASADI DRVO" IZ DM DROGERIE MARKT: Prosečan građanin Srbije nema svest o ekologiji (KURIR TV) Izvor: Kurir televizija

(Kurir.rs)