Projekat „Zasadi drvo“ dobio je svetsko priznanje u okviru Global Media Awards u kategoriji Angažovanje zajednice. Pokretači akcije, Adria Media Group i DM drogerie market i institucionalni partneri saglasni su da ovo priznanje pripada građanima Srbije koji su se uključili i omogućili da se ispiše istorija sadnjom više od 51.000 stabala u jednom danu.

Error in getting video.

PROJEKAT ZASADI DRVO Igor Žeželj: Naš glavni cilj je buđenje svesti građana (KURIR TV) Izvor: Kurir televizija
PROJEKAT ZASADI DRVO Igor Žeželj: Naš glavni cilj je buđenje svesti građana (KURIR TV) Izvor: Kurir televizija

O značaju ove akcije, ali i o potrebama i planovima za očuvanje prirode i prelazak na zelenu ekonomiju govori Igor Žeželj, predsednik Adria Media Group.

On je napomenuo da se ove godine pošumljava na 100 lokacija.

whatsapp-image-20200819-at-19.12.17.jpg
Foto: Kurir
whatsapp-image-20200819-at-19.12.17.jpg
Foto: Kurir

Predsednik Adria Media Group je izrazio i veliku zahvalnost našim partnerima.

- U principu, svuda kucamo na otvorena vrata, i kod biznis partnera i kod institucionalnih partnera, pogotovu kod institucionalnih partnera koji su resorno zaduženi za oblast pošumljavanja u našoj zemlji. Drugu stvar koju bih dodao da je prevencija seče šuma jako bitna stvar. Tu pokušavamo da podignemo svest kod građana. Tu bi se zahvalio našem listu Kurir na hrabrosti, i na jednom vrlo temeljnom istraživanju i akciji, koja je sprovedena u sprečavanju seče šuma u Košutnjaku. Taj posao nije doveden do kraja, pritisci su na vas velliki, pritiske osećam i ja kao vlasnik, ali vas kao vlasnik podržavam u tome da istrajete u tome skroz do kraja kako bi ta šuma ostala Beograđanima doveka - zaključio je predsednik Adria medija grupe.

(Kurir.rs)

(Kurir.rs)