Projekat „Zasadi drvo“ dobio je svetsko priznanje u okviru Global Media Awards u kategoriji Angažovanje zajednice. Pokretači akcije, Adria Media Group i DM drogerie market i institucionalni partneri saglasni su da ovo priznanje pripada građanima Srbije koji su se uključili i omogućili da se ispiše istorija sadnjom više od 51.000 stabala u jednom danu.

03:56
PROJEKAT ZASADI DRVO Igor Žeželj: Naš glavni cilj je buđenje svesti građana (KURIR TV) Izvor: Kurir televizija

Povodom lansiranja ZASADI DRVO 2020, organizovano je gostovanje predstavnika organizatora i institucionalnih partnera projekta u emisiji Puls Srbije na Kurir televiziji.

O značaju ove akcije, ali i o potrebama i planovima za očuvanje prirode i prelazak na zelenu ekonomiju govori Igor Žeželj, predsednik Adria Media Group.

- Hvala na prilici da se pohvalim ispred AMG što smo dobili nagradu u kategoriji angažovanja zajednice. Posvetili bismo je našoj zemlji i građanima. Oni su najvažniji da se uključe u ovu akciju.

On je napomenuo da se ove godine pošumljava na 100 lokacija.

whatsapp-image-20200819-at-19.12.17.jpg
Kurir 

- U ovoj godini smo postavili ambicioznije ciljeve, više od sto lokacija ćemo da pošumimo. Naša glavna uloga u ovom projektu je buđenje svesti građana koliko su pošumljavanje i očuvanje šuma važni za nas i planetu - naglašava Žeželj.

Predsednik Adria Media Group je izrazio i veliku zahvalnost našim partnerima.

- U principu, svuda kucamo na otvorena vrata, i kod biznis partnera i kod institucionalnih partnera, pogotovu kod institucionalnih partnera koji su resorno zaduženi za oblast pošumljavanja u našoj zemlji. Drugu stvar koju bih dodao da je prevencija seče šuma jako bitna stvar. Tu pokušavamo da podignemo svest kod građana. Tu bi se zahvalio našem listu Kurir na hrabrosti, i na jednom vrlo temeljnom istraživanju i akciji, koja je sprovedena u sprečavanju seče šuma u Košutnjaku. Taj posao nije doveden do kraja, pritisci su na vas velliki, pritiske osećam i ja kao vlasnik, ali vas kao vlasnik podržavam u tome da istrajete u tome skroz do kraja kako bi ta šuma ostala Beograđanima doveka - zaključio je predsednik Adria medija grupe.

(Kurir.rs)