NARUČIO PIVO NA HRVATSKOM PRIMORJU, PA SE FRAPIRAO KAD MU JE STIGAO RAČUN: "Je l' to samo za strance?"
Ispod objave su se nanizali razni komentari
Svake godine početkom sezone na poznatim letovalištima se šokiramo računima iz popularnih mesta, a jedan čovek iz Hrvatske je svojim zapažanjem na cenu piva nasmejao region i objava je postala viralna.
Naime, na Instagram stranici "imockicrnjaci" objavljen je video gde čovek komentariše visoku cenu piva na Kašjunima u Hrvatskoj.
Nakon što je konobar rekao da nema popusta za domaće, gost se lepo snašao, piše Slobodna Dalmacija.
"Evo me na Kašjunima, naručim Heineken – 7 i po eura. Govorim ja: "Pajdo, je li isto za strance i za nas domaće?", kaže on: „Sve isto.“ Ništa, onda ćemo na engleskom. One Heineken, please!".
Ispod objave su se nanizali razni komentari, među njima i oni koji podsećaju da nije samo u Splitu "papreno".
"Mineralna Jamnica 0.25 = 6 eura u Primoštenu", otkrio je neko. "Malo je 7.50. Realno 15 bi bila normalna cena", komentariše drugi.
Cene u turizmu moraju pratiti kvalitet, a problem je kada se to ne događa
Hrvatski ministar turizma i sporta Tonči Glavina tvrdi da je turistički sektor dobro pripremljen za glavni deo turističke godine, a kako je ove godine za izbor odabir destinacija ključan odnos cene i kvaliteta važno je, ističe u određivanju cena biti mudar i potvrditi da Hrvatska pruža vrednost za novac.
Glavina je u izjavi za Hinu istakao da su dobre pripreme potvrđene još u maju i da je Hrvatska na međunarodnim sajmovima i tržištima promovisana kao celogodišnja destinacija, koja uz kvalitetu i raznolikost sadržaja pruža i vrednost za novac.
"Sada sve to moramo i potvrditi i posebno paziti na cenovnu konkurentnost. Nekoliko puta sam već ponovio da sve zavisi od nas, jer su se konkurentske zemlje jako dobro pripremile, imaju takođe svoje vrednosti, a mi moramo na pametan način da iskoristimo sve naše prednosti", naveo je Glavina.
Na pitanje kakva je turistička potražnja za Hrvatskom za letnji deo godine i šta kažu ljudi s terena, ministar kaže da su najave za leto na nivou prošlogodišnjih, a da prema informacijama koje stižu "možemo biti optimistični", pri čemu opet naglašava da se mora voditi briga o cenovnoj konkurentnosti.
"To se ne odnosi samo na smeštajnu strukturu već i sve delatnosti povezane s turizmom. Vlada je donela set mera, osam paketa, vrednih 8,3 milijardi evra, koji uključuju niz pomoći privredi i građanima u koje je uključen i turistički sektor, pa zaista nema nikakvih razloga za nerealno podizanje cena. Treba uzeti u obzir i privrednu situaciju na našim emitivnim tržištima, situacija se menja i moramo se prilagođavati kako bismo zadržali nivo uspeha od prošle godine", naveo je Glavina.
"Cena mora pratiti kvalitet, i ako je tako, niko neće imati zamerke na njenu visinu, a problem je kada se to ne događa. Mislim da su se cene u jednom delu stabilizovale, ali još uvek očekujem dalju stabilizaciju", rekao je, između ostalog, ministar.
Kurir.rs/b92
ZABRANJENO MESO SLUŽE GOSTIMA U CRNOJ GORI! Kilogram košta čak 90 evra, a kazne su BRUTALNE: Inspektori non-stop na terenu, KONTROLIŠU SVE