Slušaj vest

U pitanju je Instagramov pilot projekat „Preporuke“ (Referrals) i nije dostupan svim kreatorima, već samo onima sa sedištem u SAD kojima se kompanija prva obrati.

Program funkcioniše tako što kreatorima plaća 100 dolara za svakog novog korisnika koji se registruje preko njihovog deljenog linka ili za svakih 1.000 poseta aplikaciji preko njihovog linka, sa maksimalnom isplatom od 20.000 dolara

Ideja je da se kreatori navedu da promovišu Instagram na rivalskim platformama poput Tiktoka, Jutjuba, Diskorda i Sabsteka.

– Delite svoj Instagram profil, video-zapise, objave, priče i kanale van Instagrama – poručuje aplikacija učesnicima projekta.

Reels (1).jpg
Instagram, Reels Foto: Shutterstock

Najnoviji potez Instagrama je deo serije testova i programa podsticaja osmišljenih da zadrže kreatore na platformi, posebno zato što rivali poput Tiktoka nastavljaju da privlače talente svojim ponudama.

Šeme preporuka i bonusa brzo postaju norma u industriji, a Tiktok je nedavno pokrenuo sopstvene nagrade za preporuke koje uključuju popuste za kupovinu i finansijske podsticaje za pozivanje prijatelja da se pridruže aplikaciji.

BiznisKurir/BizPortal