AUTOMOBILSKI GIGANT SNIZIO CENE SVOJIH VOZILA I OPET ZAVRŠIO U MINUSU: Svetski poznati brend doživeo neviđeni debakl u prodaji
Prodaja električnih automobila kompanije Tesla opala je drugi kvartal zaredom i pored napora proizvođača da sniženim cenama i kreditima sa niskim kamatama privuče kupce.
Pad prodaje Teslinih automobila odražava globalno manju potražnju kupaca električnih vozila, piše AP, prenosi Beta.
Kompanija iz Ostina u Teksasu saopštila je danas da je prodala 436.956 vozila od aprila do juna, što je 4,8 odsto manje u odnosu na 466.140 prodatih vozila u istom periodu pre godinu dana.
Međutim, ekonomski analitičari su očekivali i lošije rezultate koje je prodaja u ovom kvartalu premašila za oko 1.000 automobila.
Tesla je, zbog starijih i relativno skupih modela, imala više problema od drugih proizvođača, ali je ipak zadržala titulu proizvođača sa najviše prodatih električnih vozila u svetu.
U prvoj polovini godine Tesla je prodao više od 910.000 vozila širom sveta, ostavljajući daleko iza sebe kineski BYD, koji je prodao 726.153 vozila.
Tesla je, takođe, u drugom kvartalu prodala preko 33.000 vozila više nego što je proizvela, što bi trebalo da smanji zalihe kompanije u prodavnicama.
Teslin pad prodaje dolazi zbog povećanja konkurencije od strane drugih proizvođača električnih automobila koji pokušavaju da osvoje tržište. Većina drugih proizvođača automobila će objaviti svoje podatke o prodaji u SAD kasnije danas.
Kompanija Ilona Maska (Elon Musk) se još nije izjasnila o podacima ponovnog pada broja prodatih vozila na osnovu koje se može očekivati i kako će izgledati cifre kada Tesla 23. jula objavi zaradu u drugom kvartalu.
BiznisKurir/Biznis.rs
"VAŽNO JE DA SE POVEZUJEMO" Vučićev govor na Sajmu "Vinska vizija Otvorenog Balkana": Malo koji deo naše privrede je snažno napredovao kao vinarska industrija