Majk Mišel ma više od 20 godina iskustva na rukovodećim pozicijama u globalnim telekomunikacionim kompanijama u regionu, Severnoj Americi i Aziji. Radio je i na različitim rukovodećim mestima u Češkoj, Srbiji, Crnoj Gori i Mađarskoj. Gotovo šest godina je prvi čovek Yettela Srbija (ranije Telenor Srbija) i za to vreme ova uspešna kompanija može se pohvaliti da ova kompanija ima najveći broj novih postpejd korisnika i istovremeno je prva u Srbiji koja omogućava potpisivanje ugovora bez papira i druge dokumentacije.

* Yettel je sa 37 odsto učešća danas lider po udelu prihoda od mobilnih usluga na tržištu. Kakvi su vaši planovi i očekivanja za predstojeći period?

- Mislim da će tri oblasti obeležiti kako naredni period, tako i naše planove i poslovanje: 5G, dalji razvoj fiksnih i TV usluge i digitalizacija. Kada govorimo o 5G-u, trenutno radimo na unapređenju naše mreže. Menjamo postojeću opremu najnovijim tehnologijama, i dodatno jačamo kapacitete. Gotovo 35 odsto mobilnog saobraćaja u Srbiji prolazi kroz našu mrežu i zato želimo da je razvijamo kako bi ostala stabilna, sigurna i pouzdana, sa dovoljno kapaciteta za sve ono što korisnicima treba. Svi znamo da je 5G novi korak u tehnološkom razvoju i želimo da budemo spremni, kada se steknu svi uslovi za njen dolazak.

misel.jpg
Promo 

* Šta možemo da očekujemo na polju fiksne telefonije i TV usluga?

- Što se tiče fiksnih i TV usluga, nakon samo dve godine, imamo više od 100 hiljada korisnika Hiperneta, i uspeli smo da postanemo treći, relevantan, igrač na tržištu. Želimo da nastavimo da rastemo kroz još bolji proizvod i dalje unapređenje TV platforme. I na kraju, digitalizacija. Tu smo se fokusirali na našu Yettel aplikaciju koja ima 1,4 miliona aktivnih korisnika i gde korisnici mogu skoro 80 odsto uobičajenih aktivnosti da urade sami, odnosno ne moraju da posete našu prodavnicu ili pozovu kontakt centar. Imamo jedinstven ekosistem na tržištu, koji uključuje mobilnu, fiksnu i sada, Yettel.Bank. Sve to zajedno daje nam jedinstvenu poziciju na tržištu i ponudu za korisnike.

* Da li ima novosti po pitanju održavanja aukcija za podelu frekvencija za 5 g mrežu pošto je najavljena za ovu godinu? Jesmo li spremni za to?

- Yettel je spreman, kada se steknu uslovi. U ovom trenutku, čekamo da Vlada Republike Srbije odredi pravila učešća i datum aukcije spektra, na kojoj želimo da učestvujemo.

mike-michel.jpg
Promo 

* Da li idete u smeru razvoja internet usluga i koliko svi dalji planovi zavise od uvođenja 5g mreže?

- Stalno radimo na razvoju usluga i gledamo šta možemo da unapredimo ili dodamo. Već podržavamo digitalizaciju društva i da, 5G je sledeći, logičan korak. Međutim, spremnost poslovnog sektora u Srbiji je ključni faktor u primeni 5G-a. Privreda će biti najveći korisnik 5G tehnologije, i važno je da bude spremna da investira u razvoj i primenu novih rešenja.

* U kom pravcu će se razvijati mobilna telefonija globalno i kod nas?

- Veštačka inteligencija, mašinsko učenje i 5G će imati sve veću ulogu u budućnosti i siguran sam da ćemo prve prave primene videti vrlo brzo.

* Na koji način planirate da zainteresujete ljude da se odluče baš za vaše usluge, a ne za usluge nekog od dva već postojeća velika konkurenta?

- Mislim da o tome odlučuju korisnici. Ako bih ja nešto izdvojio, to bi bila kvalitetna usluga i jedinstvena pozicija koju imamo, sa mobilnom, fiksnom i bankarskom uslugom u našoj ponudi i ekosistemu.