JAGODINA NAJUSPEŠNIJA: Prvi u turizmu i investicijama

Brend

JAGODINA NAJUSPEŠNIJA: Prvi u turizmu i investicijama

InfoBiz -
Tokom Otvorenog turističkog dana ovaj grad, akva-park, muzej, zoo-vrt posetiće više od 15.000 turista

JAGODINA - Stalno postavljaju rekorde.Jagodina je srpski brend u mnogim oblastima, a posebno u turizmu i dovođenju investitora, rekao je Dragan Marković Palma, predsednik Skupštine Grada Jagodine.- Potpisali smo šest ugovora, od kojih pet sa italijanskim investitorima i jedan s ruskim. U tim fabrikama će raditi 3.000 ljudi - rekao je on povodom Otvorenog turističkog dana, koji se četvrti put organizuje u Jagodini.PrimerMarković kaže da je Jagodina prva u turizmu, a da će je na Otvoreni turistički dan posetiti više od 15.000 turista iz svih delova Srbije.- Više od 400.000 ljudi je od juna do avgusta došlo u Jagodinu. Zbog toga pozivam sve ministre i državnike da se ne stide, nego da se hvale i ponose Jagodinom - rekao je Marković. On je dodao da je Jagodina lider i u sportu i socijalnom programu.Studenti- Vodimo računa o svim građanima. Jagodina je i univerzitetski lider. U Jagodini studira 3.000 mladih koji s indeksom ne plaćaju ništa. Besplatan im je prevoz, ulaz u akva-park, Muzej voštanih figura, zoološki vrt... Zato oni i leti ne idu kući nego ostaju u Jagodini i koriste te privilegije - naglasio je Marković.On je dodao da su jagodinska sela najuređenija u Evropi iako nemaju privilegije koje imaju evropska sela.

Bliže građanimaDirektor Akva-parka Zoran Gligorijević izjavio je za Kurir da ovaj park radnim danima poseti između 3.000 i 4.000 ljudi, dok ih vikendom bude i do 7.000.- Nekad je samo elita išla u akva-parkove, a mi smo ih približili i ostalim građanima. Prošle godine je bilo 22.000 ljudi na Otvorenom turističkom danu, a ove godine je oblačno, pa ćemo biti zadovoljni i sa 20.000 posetilaca - kaže Gligorijević.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja