Novi Volkswagen Tayron je klasa za sebe. Veći od modela Tiguan, manji od modela Tuareg, elegantan uz dozu futurističnog, a opet izuzetno napredan za sve godine koje predstoje.

Novi model baziran je na osnovi novog modela Passat, a sa velikim unapređenjima koje donosi, praktično otvara novu klasu automobila. Naša ekipa je imala priliku da se uveri koliko je truda I vremena uloženo u Tayron, a ono što čelnici VW grupe posebno naglašavaju je kvalitet izrade ovog automobila.

DB2024AU01573.jpg
Kurir 

Da počnemo sa enterijerom. Bilo da ste u prvom, drugom, ili čak trećem redu sedišta Tayron donosi udobnost svim putnicima. Svi oni će bez problema pogledati i proveriti situaciju na velikom Discover Pro Max ekranu od 15″. Ako ste sami u vozilu, a razmišljate o nekoj temi, dovoljno je da misao izgovorite naglas, a sistem ChatGPT će vam dati odgovor koji tražite ili pak samo informaciju o vremenu ili gužvi u saobraćaju. Infotainment sistem stvarno radi brzo i bez ijedne greške.

Kao i kod električnih ID. modela i novog Passata ručica automatskog DSG menjača prebačena je iza upravljača. U svakom smislu jako dobra solucija, a novost je i višefunkcionalni okrugli kontroler na središnjem grebenu, koji donosi niz opcija prema izboru, ka što su jačina HiFi sistema, odabir moda vožnje, personalizacija sigurnosnih sistema itd... Na kraju krajeva, vrhunski doživljaj zaokružuje jako atraktivno ambijentalno osvetljenje. Volkswagen je taj deo odradio stvarno efektno i elegantno istovremeno. Ispred suvozača deo table dobio je osvetljenu Tayron ili R oznaku, uz okvir koji može da isijava I nekoliko nijansi izabranih boja.

DB2024AU01591.jpg
Kurir 

Novi Tayron dolazi u konfiguraciji sa 5 ili 7 sedišta, sva sedišta su ergonomska, sertifikovana, kako u prvom tako i u trećem redu. Iako je poznato da u konfiguraciji automobila sa 7 sedišta nema podjednako prostora za sve putnike, kod modela Tayron to nije slučaj.

Dizajn spoljašnosti je u potpisu novog VW dizajna. Oštre linije karoserije i svetla koja zalaze duboko u bokove automobila daju elegantan ali i sportski izgled. Prednji deo je nalik na starijeg ali manjeg brata, modela Tiguan. LED Matrix IQ svetla savršeno su uklopljena sa “coast to coast” LED svetlosnom trakom koja spaja ivice automobila. Branik sada ima novi dizajn koji prati potpis ostatka game, a prednji deo krasi jos I svetleći logo VW.

Kada govorimo o zadnjem delu novog modela Tayron, on više podseca na Touareg. Podeljeni segmenti LED svetlosne grupacije daju ovom modelu na agresivnosti. U samoj karoseriji nalazi se svetlosna grupa sa tri odvojena segmenta, dok se u samim petim vratima nalazi svetlosna grupa sa četiri segmenta u novom dizajnerskom potpisu. I na zadnjem delu automobila imamo LED traku koja spaja svetlosne grupe. Novina na SUV gami u VW grupaciji je I svetlosni znak tj. Logo koji svetli crveno, na zadnjem delu automobila.

DB2024AU01597.jpg
Kurir 

Kada govorimo o motorizaciji, novi model Tayron biće dostupan samo u kombinaciji sa konvencijalnim motorima, odnosno električne verzije neće biti, bar za sada.

U ponudi će biti dva dizel, dva benzinska i dva hibridna modela, sa rasponom snage od 150 pa sve do 270 konjskih snaga. Opciono može se izabrati pogon na dva ili na sva četiri točka, 4 Motion.

U ovoj priči puno je toga novog. Volkswagen je na pravi način zakoračio u novu eru i sigurno je da će model Tayron ponovno doprineti prodajnim brojkama marke u nadolazećim godinama.

Kurir Novi Volkswagen Tayron je klasa za sebe. Veći od modela Tiguan, manji od modela Tuareg, elegantan uz dozu futurističnog.

Kurir VW Tayron

biznis.kurir.rs