Predstavnica asocijacije „Plodovi Srbije“ Evica Mihaljević ističe „da su naši glavni aduti specifičan ukus, miris i boja voća i povrća, samo treba da iskoristimo sve prednosti našeg podneblja, a ne da uvozimo staklasto povrće, bez ukusa, a lepo obojeno“

BEOGRAD - Razlika je očigledna.
S velikom konkurencijom na inostranom poljoprivrednom tržištu možemo da se izborimo dobrim kvalitetom.

Predstavnica asocijacije „Plodovi Srbije“ Evica Mihaljević ističe „da su naši glavni aduti specifičan ukus, miris i boja voća i povrća, samo treba da iskoristimo sve prednosti našeg podneblja, a ne da uvozimo staklasto povrće, bez ukusa, a lepo obojeno“.

Ona je za list PKB Poljoindustrija navela primer paprike, na koju se nešto više obraća pažnja u proizvodnji, pa otkup sada iznosi više od 30.000 tona u sezoni, dok je s druge strane izvoz šargarepe, kupusa, karfiola i paradajza nedovoljan.

Prema podacima Privredne komore Srbije, tokom prve polovine godine najvažniji proizvod u izvozu poljoprivrede bila je smrznuta malina, na kojoj smo zaradili 83,3 miliona dolara.