Na reklamu potrošeni milioni dolara
Srpski fića osvaja SAD
Automobil „fijat 500L“ s cenom od 19.000 dolara biće jedan od najjeftinijih modela u toj klasi na velikom američkom tržištu
BEOGRAD - Ako reklama odlučuje, prodavaće se ko alva.
Na reklamnu kampanju za kragujevački „fijat 500L“ u SAD za poslednjih šest meseci potrošeno je nekoliko miliona dolara!
Da li će to biti dovoljno da Amerikancima skrene pažnju na ovaj srpski proizvod, pokazaće vreme, mada su mu šanse dobre jer će s cenom od 19.000 dolara biti jedan od najjeftinijih automobila u toj klasi na američkom tržištu.
U baltimorsku luku već su stigle 3.000 „fijata 500L“, čija će prodaja u SAD početi sledećeg meseca. Sudeći po reklamama, srpski „fića“ namenjen je porodičnim ljudima.
U propagandnu kampanju će se uključiti i ambasador Srbije u SAD Aleksandar Petrović, koji će za primer pazariti „fijat 500L“.
(S. T.)
DAME KOJE OBUKU BIKINI PLATIĆE OZBILJNU KAZNU: Uveden kodeks oblačenja u poznatom portugalskom letovalištu - gde su sve zabranjeni