U martu serijska proizvodnja "500L" za američko tržište
KRAGUJEVAC - Serijska proizvodnja automobila "500L" za američko tržište počeće u martu, a prodaja u drugoj polovini ove godine, izjavio je direktor fabrike "Fiat automobili Srbija" u Kragujevcu Antonio Ćezare Ferara.
Prema njegovim rečima, američkom tržištu biće ponuđene dve verzije "500L" sa pet sedišta, kao i dve verzije tog automobila sa sedam sedišta.
Naglašavajući da će cena "500L" sa sedam sedišta biti obelodanjena tek u junu, zbog konkurencije, Ferara je rekao da je zadovoljan proizvodnjom, ali i prodajom na evropskom tržištu.
"Proizvodnja i sama prodaja za sada idu dobro. U januaru smo prodali 600 vozila više nego što se očekivalo, a zbog velike potražnje, zaposleni rade prekovremeno", istakao je Ferara.
Prema njegovim rečima, planom za ovu godinu tačno je predviđeno u kom mesecu će početi serijska proizvodnja novih verzija "500L".
"U ovoj godini planiramo proizvodnju, od 110.000 do 180.000, svih verzija "500L". Ako se potražnja za automobilom nastavi ovakvim tempom kao što je sada, iskreno se nadamo da ćemo uspeti. Videćemo kako će to izgledati u naredna tri meseca, posle čega će biti preciznije poznata ukupna godišnja proizvodnja", rekao je Ferara.
Naglašavajući da je fabrika instalirala dodatne mašine, Ferara je rekao, da ako tržište bude zahtevalo, biće i zapošljavanja novih radnika, koji će raditi upravo na tim mašinama, a sve zbog brzine u isporuci vozila.
Početkom ovog meseca, iz "Fiat automobili Srbija" je saopšteno da je fabrika do tada na evropskom tržuštu dobila 34.000 narudžbina, od čega je više od polovine izvan Italije
U 2012. godini, kako je, takođe, tada saopšteno, "500L" najviše su kupovali Italijani, zatim Francuzi, Španci i Nemci.
Trenutno sa montažnih traka "silazi" 500 automobila "500L", a prema ranijim najavama taj automobil biće plasiran na tržišta više od 100 zemalja, uključujući Sjedinjene Američke Države, gde se očekuja trećina ukupne prodaje.
Prema navodima specijalizovanih automobilskih časopisa, američka verzija "500L" se od evropske razlikuje po stilskim detaljima, kao što su, da će branik, bočna ukrasna lajsna i odbojnik na zadnjem braniku biti u boji karoserije, zatim grafika farova je drugačija, a imaće i 1.4 litarski četvorocilindrični benzinski MultiAir motor.
Snaga tog automobila, za američko tržište, prenosi se na točkove putem šestostepenog ručnog menjača ili pomoću menjača sa duplim kvačilom. Biće opremljen i multimedijalnim sistemom sa petoinčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i sa 6,5 inčnim tač-skrinom i integrisanom navigacijom.
"BOLJE VESTI NISAM MOGAO ČUTI!" Premijer Vučević saopštio - Srbija postaje CENTAR poslovanja japanskog giganta za čitavu Evropu