OTVORENA VRATA KATASTRA: Građanima od sada lakši i brži pristup informacijama o nepokretnostima
Foto: Nebojša Dimić

OTVORENA VRATA KATASTRA: Građanima od sada lakši i brži pristup informacijama o nepokretnostima

InfoBiz -

Kao odgovor na optužbe o zatvorenosti službi za katastar i otežanoj komunikaciji sa građanima, želimo da vas obavestimo o početku kampanje Republičkog geodetskog zavoda pod nazivom „Otvorena vrata katastra“.

Cilj kampanje je da se građanima dodatno osigura pristup informacijama, transparentnost u radu i efikasno razrešenje nedoumica u vezi sa registracijom njihovih prava nad nepokretnostima.

Svaki građanin će moći da sve svoje nedoumice i pitanja, u vezi sa svojim predmetom ili nepokretnosti, razjasni lično u razgovoru sa rukovodiocima službi za katastar širom Srbije. Time se omogućava da se i oni koji nisu spremni da koriste digitalne usluge RGZ-a osećaju slobodnije da izraze zabrinutost za svoje nepokretnosti.

Načelnici i rukovodioci svih službi za katastar će, od sada, biti na raspolaganju za prijem građana svakog utorka i četvrtka posle 13 časova, uz prethodno zakazivanje preko Info centra RGZ-a. Zakazivanje termina se vrši putem telefonskog poziva na broj 0700/500-500, putem elektronske pošte na adresu otvorenavrata@rgz.gov.rs ili putem čet aplikacije Info centra na sajtu RGZ-a www.rgz.gov.rs.

Zakazivanje je neophodno kako bi svaki građanin dobio svoj termin, pažnju i vreme neophodno za razjašnjenje nedoumica u vezi sa njegovim predmetom ili nepokretnošću.

Republički geodetski zavod, kao garant pravne sigurnosti i vlasništva nad nepokretnostima, kontinuirano radi na unapređenju svojih servisa i usluga, kako bi obezbedio zaštitu i sigurnost svih prava vlasnika nepokretnosti. Iako su vrata katastra uvek bila otvorena za građane, prelazak na digitalne servise i onlajn komunikaciju dodatno je unapredio brzinu i jednostavnost rešavanja vaših predmeta.

geometar
foto: Profimedia

Ovaj prelazak je odgovor na savremene potrebe i omogućava vam da sve neophodne informacije dobijete bez nepotrebnog čekanja i posrednika. Digitalna komunikacija se preporučuje jer je pouzdanija, transparentnija, efikasnija i dostupnija. Кorišćenjem više od 30 naših digitalnih usluga, dostupnih 24 sata dnevno, sada možete pratiti status svog predmeta, podnositi zahteve i dobiti relevantne informacije iz udobnosti svog doma.

Zašto digitalna komunikacija?

Naša posvećenost je uvek bila usmerena ka obezbeđivanju pravne sigurnosti i zaštiti vlasništva, a digitalna transformacija je ključni korak u tom pravcu. Osim toga, naši digitalni servisi su dizajnirani da omoguće pravičan pristup svim građanima, bez obzira na mesto stanovanja ili mogućnost dolaska u službu.

Кampanje protiv digitalne komunikacije često dolaze od onih koji žele da održe percepciju da je katastar nepristupačan, te da samo uz njihove 'veze' proces može biti ubrzan – što je predrasuda koja se neguje i služi za iznuđivanje para od građana.

Кampanja „Otvorena vrata katastra“ je odgovor na potrebu za većom transparentnošću, ali i na pokušaje ovih grupa da kroz sopstvene kampanje stvore sliku zatvorenog sistema što je netačno.

Pozivamo vas da se informišete i iskoristite sve prednosti naših usluga kako bi vaši zahtevi bili rešeni brzo, profesionalno i u skladu sa zakonom. Za sva pitanja i dodatne informacije, molimo vas da kontaktirate naš Info centar ili posetite našu internet stranicu.

BiznisKurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja