POLA MILIONA GRAĐANA KORISTI 'UVID U RAČUN': Obezbeđene su sve korisne informacije za korisnike na jednom mestu
Sve više građana koristi aplikaciju i portal „Uvid u račun“, a broj korisnika premašio je pola miliona. Ovu uslugu „Elektroprivrede Srbije“ kupci ocenjuju kao veoma korisnu, a korišćenje portala je jednostavno, kao i proces registracije i prijave.
Od pokretanja portala i aplikacije „Uvid u račun“ svi kupci na lagan i brz način mogu da dobiju svoj račun, odmah po formiranju i pre klasičnog slanja putem pošte.
Građani preko aplikacije, odnosno portala, mogu i da plate račun putem sistema instant plaćanja (IPS skeniraj) ili platnim karticama. Građani ističu da je ušteda vremena ključna, jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu ili banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu.
Svim korisnicima na jednom mestu na raspolaganju su i veoma korisne informacije o potrošnji. Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama. Osim računa i broja potrošenih kilovata, tu je i brz link do praktičnih saveta kako uštedeti struju.
Istovremeno, sve više je građana koji su se opredelili da račun za električnu energiju dobijaju isključivo elektronskim putem, umesto u papirnoj formi i time doprinose očuvanju životne sredine. Oni već od prvog narednog računa imaju pravo na popust od 50 dinara.
BiznisKurir.rs
KO IMA PRAVO NA UMANJENJE POREZA NA IMOVINU? Rok za plaćanje ističe sutra, a možete znatno da smanjite iznos