Crédit Agricole Srbija i u ovoj godini nastavlja sa snažnim organskim rastom u Srbiji. Još je rano za konkretne brojke za ovogodišnje finansijske rezultate, ali sa ponosom možemo reći da je Banka uspela da ispuni ciljeve za ovu godinu i da ih u nekim segmentima i premaši.

U skladu sa lokalnom strategijom, Crédit Agricole ostaje ključni igrač u srpskom finansijskom sektoru u nekoliko oblasti. Veoma je važno da je CA Srbija prepoznata kao jedan od lidera u finansiranju poljoprivrede - jedne od najvažnijih oblasti industrije svake zemlje, a posebno Srbije. U ovoj oblasti koristimo znanja i iskustva iz Crédit Agricole Grupe koja je nastala na temeljima francuskih poljoprivrednih zadruga i koju je kao svoju banku odabralo 9 od 10 poljoprivrednika u Francuskoj. To nam pruža mogućnost da poljoprivrednicima u Srbiji ponudimo nove modele finansiranja zajedno sa programima subvencija Vlade R. Srbije u kojima takođe učestvujemo.

credit-agricole.jpg
Promo 

„Ove godine Crédit Agricole kreirala je globalni strateški plan - Ambicija 2022 koji će se takođe sprovesti lokalno sa istim vrednostima, principima poslovanja i ciljevima ovde u Srbiji, kao i širom sveta. Ovaj srednjoročni plan ima za cilj da produbi glavnu svrhu postojanja (raison d'être) Crédit Agricole koja glasi: „Svakoga dana radimo u interesu naših klijenata i društva“. Praktično, to znači da želimo da postignemo još bolji odnos sa klijentima i približimo se njihovim potrebama i očekivanjima.“- izjavio je Carlos de Cordoue, Predsednik Izvršnog odbora Crédit Agricole Srbija.

carlos-de-cordoue-foto-cord.jpg
CorD 

Baš iz tog razloga, odlučili smo da proširimo mrežu filijala i otvaranjem dve nove poslovnice u Srbiji. Ne samo da smo Banka koja odlučuje da to učini u trenutku kada naši konkurenti rade suprotno, već pokušavamo da reorganizujemo poslovanje unutar filijala na način koji bi što bolje zadovoljio finansijske potrebe naših klijenata. U tom cilju smo osimislili novi koncept filijale, koji je primenjen na ove dve nove lokacije u Beogradu i Novom Sadu koje su prilagođene potrebama i digitalno orjentisanih klijenata, ali i onih koji su navikli na tradicionalnije usluge.

Naš cilj je da pružimo moderno bankarsko iskustvo 21. veka i veliki deo naših usluga je sada dostupan za samostalno korišćenje 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Sa druge strane, naši zaposleni ostaju na raspolaganju za pomoć u bilo koje vreme tokom posete i što je još važnije, sada imaju više vremena da se posvete pitanjima i zahtevima naših klijenata, kako bi pružili adekvatne bankarske savete.

Promo tekst