Sa Lidlom će cene biti niže za 20 odsto!
BEOGRAD - Dobra vest za domaće potrošače.
Nemački diskontni lanac „Lidl“ kupio je zemljište u Beogradu za izgradnju supermarketa, preneo je portal eKapija. Strana kompanija je već obezbedila placeve u Valjevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu i Smederevu.
Potvrdili dolazak
U predstavništvu ove kompanije u Srbiji potvrdili su kupovinu zemljišta u glavnom gradu, ali nisu želeli da preciziraju lokaciju.
- Kupili smo zemljište u Beogradu. Naglašavamo da imamo odličnu saradnju s lokalnim samoupravama u Srbiji koje nam pružaju svu neophodnu pomoć i teže tome da svi birokratski poslovi budu završeni u najkraćem mogućem roku - rekli su za eKapiju u „Lidlu“, ali nisu precizirali kad će marketi biti otvoreni.
Ova kompanija na novo tržište dolazi tako što prvo obezbedi lokacije, a zatim istovremeno otvori više objekata.
Dobra konkurencija
Stipe Lovreta, profesor na beogradskom Ekonomskom fakultetu, kaže za Kurir da je veoma pozitivno to što će „Lidl“ uskoro otvoriti svoje prodavnice. U Srbiji, kako navodi, ne postoje diskontni lanci kakav je „Lidl“, koji vode agresivnu cenovnu konkurenciju i u kojima su cene i do 20 odsto niže od ostalih supermarketa.
- Srbiji nedostaje konkurencija i različiti trgovinski formati. Dolazak „Lidla“ će uticati i na druge trgovinske kompanije da snize cene, ali i na celu privredu - objašnjava Lovreta i dodaje da sve državne institucije moraju da podrže dolazak nemačke kompanije.
Početkom avgusta „Lidl“ je kupio plac u Nišu, na prostoru nekadašnje kasarne „Apelovac“, koji je Vojska Srbije ustupila gradu. Nemci su krajem prošle godine kupili i jedan hektar na Vizantijskom bulevaru u tom gradu, a kako najavljuju iz gradske uprave, zainteresovani su i za treću lokaciju.
U „Lidlu“ navode da još ne traže radnike i da će o tome blagovremeno obavestiti javnost.
O „Lidlu“
- „Lidl“ je nemački diskontni lanac osnovan tridesetih godina prošlog veka
- Njegove lokacije moraju biti na prometnim mestima, s odličnom vidljivošću i dobrom saobraćajnom mrežom
- Najviše im odgovaraju naseljena mesta, koja sa užom okolinom imaju najmanje 30.000 stanovnika
- Osamsto do 1.300 kvadrata prosečna je prodajna površina objekata „Lidl“
MINISTAR MALI: Rastemo brže od proseka EU, želimo da se bavimo ulaganjem u infrastrukturu - EXPO nam je najveća razvojna šansa