HAC u saopštenju za javnost navodi da je riječka obilaznica, nakon zagrebačke, najprometnija deonica u Hrvatskoj. Kako bi se povećao protok na zakrčenim deonicama, odlučili su da povećaju brzinu najmanje 10 kilometara na čas u tom delu.

Pored riječke obilaznice i dela auto-puta A6, deonica od čvora Čavle do čvora Orehovica je i saobraćajnica koja ima značajnu ulogu u svakodnevnoj migraciji Riječana.

profimedia0006529874.jpg
Profimedia 

- Obe deonice su veoma opterećene saobraćajem. Pored saobraćajnog opterećenja i lokacije trase, na koju utiče visoka urbanizacija, složenost i prostorna ograničenja terena, a samim tim i složeni saobraćajno-tehnički elementi, koji se posebno odnose na broj i blizinu tunela. Odsustvo zaustavne trake uslovilo je nisko ograničenje brzine na pojedinim delovima deonice - istakli su.

Dodali su da se kroz projektna rešenja traži način da se poveća protok na ovim deonicama, a revidirana su i postojeća ograničenja brzine.

profimedia0012125055.jpg
Profimedia 

Rezultat je povećanje brzine za najmanje 10 kilometara na čas na pojedinim deonicama od čvora Orehovica do petlje Učka na A7 i od petlje Čavle do petlje Orehovica na A6. Iako zbog složenosti terena i objekata na trasi nije bilo moguće postići značajno veće brzine, ovo povećanje će omogućiti bolju usklađenost saobraćajnog toka bez negativnog uticaja na bezbednost saobraćaja - saopštio je HAC.

kurir.rs/Tportal