NOVA PRAVILA ZA SVE VOZAČE KOJI PUTUJU U SUSEDNU DRŽAVU: Više neće moći da se vozi kao do sada, odlučili da smanje gužvu!
HAC u saopštenju za javnost navodi da je riječka obilaznica, nakon zagrebačke, najprometnija deonica u Hrvatskoj. Kako bi se povećao protok na zakrčenim deonicama, odlučili su da povećaju brzinu najmanje 10 kilometara na čas u tom delu.
Pored riječke obilaznice i dela auto-puta A6, deonica od čvora Čavle do čvora Orehovica je i saobraćajnica koja ima značajnu ulogu u svakodnevnoj migraciji Riječana.
- Obe deonice su veoma opterećene saobraćajem. Pored saobraćajnog opterećenja i lokacije trase, na koju utiče visoka urbanizacija, složenost i prostorna ograničenja terena, a samim tim i složeni saobraćajno-tehnički elementi, koji se posebno odnose na broj i blizinu tunela. Odsustvo zaustavne trake uslovilo je nisko ograničenje brzine na pojedinim delovima deonice - istakli su.
Dodali su da se kroz projektna rešenja traži način da se poveća protok na ovim deonicama, a revidirana su i postojeća ograničenja brzine.
Rezultat je povećanje brzine za najmanje 10 kilometara na čas na pojedinim deonicama od čvora Orehovica do petlje Učka na A7 i od petlje Čavle do petlje Orehovica na A6. Iako zbog složenosti terena i objekata na trasi nije bilo moguće postići značajno veće brzine, ovo povećanje će omogućiti bolju usklađenost saobraćajnog toka bez negativnog uticaja na bezbednost saobraćaja - saopštio je HAC.
kurir.rs/Tportal
MINISTAR MALI U ISTANBULU: Predstavlja ekonomske rezultate Srbije i projekat Expo 2027 - Biće uručene i 2 nagrade