Konačno brza pruga na Koridoru 10
Foto: Tanjug

Posle četvrt veka zaostajanja za svetom

Konačno brza pruga na Koridoru 10

InfoBiz -
Graditelji kažu da je najveći zahvat bio čelični most na Velikoj Moravi, težak 2.400 tona, dug 322,5 metara

ĆUPRIJA - Na Koridoru 10, posle 26 godina, Srbija dobija nove kilometre pruge, projektovane za brzine od 167 kilometara na sat, jer graditelji dvokolosečne pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin, italijanska kompanija „Italiana construzioni CAF“, radove privodi kraju.Radove na ovoj saobraćajnici, dugoj 10,5 kilometara, u stopu prate stručnjaci kompanije „Simens“ koji završavaju električnu kontaktnu mrežu i postavljaju signalne uređaje, rekli su graditelji, koji očekuju da će pruga biti puštena u saobraćaj u oktobru. Graditelji kažu da je najveći zahvat, a izgrađeno je 20 objekata, bio čelični most na Velikoj Moravi, težak 2.400 tona, dug 322,5 metara, raspona 52,5 metara, koga drži šest stubova, od kojih su dva rečna.Inače, juče su počela da rade tri nova preduzeća u „Železnicama Srbije“, konstituisanjem skupštine i imenovanjem vršioca dužnosti izvršnih direktora. Za prvog čoveka firme „Infrastruktura železnice Srbije“ imenovan je Goran Maksić, a za izvršne direktore Milan Šegan i Dušan Garibović. U društvu „Srbija kargo“ za generalnog direktora imenovan je Miroljub Jevtić, a za izvršne direktore Zvezdan Pavićević i Radoljub Gemaljević. „Srbija voz“ će voditi Jugoslav Jović, a za izvršne direktore postavljeni su Vesna Brajović i Vesna Radosavljević.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja