Slušaj vest

Kompanija m:tel ostvarila je izuzetan uspeh na ovogodišnjem No Limit Advertising Festivalu, održanom 21. novembra 2024. godine u Sarajevu, osvojivši pet prestižnih nagrada koje potvrđuju njeno liderstvo u oglašivačkoj industriji.

m:tel je proglašen Oglašivačem godine, dok je kampanja „Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo decu na internetu“ osvojila tri zlatna priznanja za najbolju kampanju u kategorijama dobrobit društva, integrisane kampanje i digital. Dodatno, Jelena Trivan, generalna direktorka kompanije, ponela je titulu oglašivačke ličnosti godine u BiH, čime je prepoznat njen izuzetan doprinos razvoju industrije i promociji društveno odgovornih vrednosti.

Nagrađena kampanja, koja je nastala u saradnji sa agencijom Aquarius, posebno je pohvaljena zbog svoje društvene važnosti i snažne poruke. Agencija Aquarius takođe je proglašena Agencijom godine, čime je još jednom potvrđena uspešna sinergija između kompanije m:tel i njenog kreativnog partnera.

mtel Autor: m:tel PR/No Limit Advertising Festival


„Ponosni smo na ova priznanja koja odražavaju posvećenost kompanije m:tel stvaranju komunikacija koje menjaju društvo nabolje. Posebno nam je drago što su prepoznati i naši napori u promociji sigurnosti dece na internetu, jer verujemo da oglašavanje treba biti sredstvo za pozitivne promene,“ izjavio je Stefan Ličina, šef Službe za odnose s javnošću kompanije m:tel.

Ove nagrade potvrđuju liderstvo m:tel-a u oblasti oglašavanja i njegovu predanost inovacijama, društveno odgovornim projektima i unapređenju komunikacije sa korisnicima. Kompanija m:tel nastavlja da pomera granice, kreirajući kampanje koje imaju trajni društveni uticaj.

Promo