Jedan od najvećih bihejvioralnih naučnika na svetu i legendarni kreativni buntovnik dolaze na Dane komunikacija
Foto: Promo

Jedan od najvećih bihejvioralnih naučnika na svetu i legendarni kreativni buntovnik dolaze na Dane komunikacija

Biznis -

Najava jednog od najvećih intelektualaca današnjice Dana Arielyja i vodećeg kreativnog direktora Azije Eugenea Cheonga stavila je ovaj popularni festival na listu događaja koje morate posetiti.

Organizatori festivala Dani komunikacija najavili su prva velika imena izuzetnog programa po kojem je ovaj festival već godinama poznat – svetski priznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely i kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, Eugene Cheong. „Ako nemate ništa vredno, ohrabrujuće, lepo, promišljeno, poučno, smešno, zabavno, korisno, provokativno, inspirativno, šokantno ili jednostavno neverovatno da kažete, molimo vas da nam učinite uslugu i umuknite“, rekao je o kreativnosti i komunikacijama nagrađivani marketer Eugene Cheong i tako je, ne znajući, objasnio srž Dana komunikacija – festivala kreativnosti i tržišnih komunikacija koji se ovog proleća vraća u Rovinj od 11. do 14. aprila 2024. godine.

Dani komunikacija
foto: Promo

Jedan od vodećih svetskih stručnjaka za bihejvioralnu ekonomiju, trostruki bestseler New York Timesa, naučnik sa Univerziteta Duke, jedan od omiljenih TED predavača koji je inspirisao skoro 30 miliona gledalaca i koautor uspešnog dokumentarnog filma o (ne)iskrenosti, Dan Ariely tvrdi da smo daleko manje racionalni od onoga što tvrde prethodne teorije. Njegovi često neočekivani eksperimenti su dosledno zanimljivi, intrigantni i važni za društvo, zbog čega ga je Bloomberg uvrstio u izbor 50 najoriginalnijih mislilaca sveta, a njegov talenat je proučavanje ponašanja za koje veruje da nije slučajno i neobično, već sistematsko. i predvidljivim, što nas čini predvidljivo iracionalnim.

„Da su naučnici rok zvezde, Ariely bi sigurno bio među najpopularnijim. On se godinama bavi izuzetno zanimljivim i intrigantnim stavovima, poput toga koliko smo mi kao ljudi savršeno racionalni-iracionalni i predvidivo-nepredvidivi, a na predstojećim Danima komunikacija i mi ćemo se u njih udubljivati, jer ova pitanja biće protkana kroz sadržaje našeg omiljenog tipično-netipičnog festivala“, rekla je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorka Dana komunikacija i festivalskog programa, HURA-e i IAB Hrvatska, i dodala: „Danas smo najavili dolazak jednog od najvećih živućih mislilaca u svetu, koji je globalni autoritet u oblasti bihevioralne ekonomije i jedan od najboljih kreativaca na svetu, ali ovo su samo prva dva iz niza velikih i zanimljivih imena sa kojima ćemo provesti nekoliko dana u aprilu u Rovinju na Danima komunikacija.”

Dani komunikacija
foto: Promo

Predavanja koja će održati ovogodišnji govornici, a čiji je dolazak, kako Ballon kaže, potvrđen iz celog sveta, pokazaće upravo iz celog sveta ono što nas ponekad plaši – da svet oko nas nije jednostavan i da danas ne možemo više reći da je to bilo šta crno-belo. Ideja Dana komunikacija je da pokaže da između svih krajnosti, pa i ljubavi i mržnje, postoji čitav niz emocija, zbog čega nas ovaj festival uči da se ništa, a pogotovo ne komunikaciona industrija, ne može staviti u stereotipne kutije. Mržnja je jaka reč i malo ko može da stoji iza nje, ali Eugene Cheong – čovek čija karijera obuhvata 30 plodnih godina rada u kreativnom sektoru i broji se u setovima kanskih lavova i više od hiljade priznanja za svoj rad – otvoriće razgovor sa vama bez oklevanja uz rečenicu da mrzi advertajzing. Organizatori kažu da su se odmah zaljubili. Zašto? Zato što ima opravdano velika očekivanja od struke.

1 / 4 Foto: Promo

Pored osvajanja brojnih kanskih lavova i profesionalnih nagrada, bivši potpredsednik i glavni kreativni direktor kompanije Ogilvy Worldwide je Eugene Cheonga pozdravio kao najsjajnijeg komunikatora u Ogilvyu od samog Davida Ogilvyja. Dani komunikacija najavljuju njegovo neizostavno predavanje pod nazivom Ten Things, kreativno nasleđe koje će ponuditi jedinstvena razmišljanja i uvide koji su rezultat njegovog životnog iskustva u kreativnoj komunikaciji. „Naš posao je da podstaknemo ljude da nešto osete. Naš posao je da uradimo nešto za ljude, a ni slučajno da očekujemo da oni nešto urade za nas“, odlučan je Cheong, koji je i jedan od osnivača Asian Creative Revolutiona i dugogodišnje veliko lice Ogilvyja.

„Izuzetni kreativci, uključujući Cheonga, pokazuju nam u kom pravcu moramo da težimo kao zajednica komunikatora i kreativaca: radu sa ljudima i za ljude. Upravo zato je energija zajedništva i zajedničkog učenja koju doživljavamo na Danima komunikacija od ogromnog značaja za sve nas“, rekla je Jelena Fiškuš, predsednica Upravnog odbora HURA-e i članica Organizacionog odbora Festivala, otkrivši da će posle ove prve objave velikih festivalskih imena uslediti nedeljne najave sjajnih predavača koji će nastupiti na glavnoj bini Dana komunikacija.

Prijave za učešće moguće su na zvaničnom sajtu festivala, gde su dostupne sve informacije o kotizacijama i smeštaju u luksuznim hotelima Lone, Monte Mulini i Grand Park Hotelu u očaravajućem Rovinju, jednoj od najlepših evropskih destinacija.

Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja