ODRŽIVOST U PIVSKOJ INDUSTRIJI: Imperativ uspeha
Foto: Heineken Srbija

ODRŽIVOST U PIVSKOJ INDUSTRIJI: Imperativ uspeha

Biznis -

Na dinamičnom tržištu piva u Srbiji, potrošači su postali zahtevniji - očekuju visokokvalitetno, ali i na odgovoran način proizvedeno pivo - pa je jasno da dok ljubitelji ovog napitka idu ka premium iskustvu, održivost postaje ključna za budućnost pivske industrije.

Misija kompanije HEINEKEN Srbija jeste da odgovori na očekivanja potrošača kroz inovacije, fokusirajući se upravo na kvalitet sastojaka, održivost pakovanja i društvenu odgovornost.

Heineken Srbija
foto: Heineken Srbija

U srcu poslovanja HEINEKEN Srbija upravo je posvećenost održivosti. Kroz program "Stvarajmo bolji svet", kompanija smanjuje ugljenični otisak, promoviše odgovornu konzumaciju i aktivno radi na očuvanju vodnih resursa. Svesni da to ne znači samo zaštitu životne sredine, već i podršku lokalnoj zajednici, HEINEKEN Srbija organizuje volonterske akcije svojih zaposlenih, tokom kojih je samo tokom 2023. godine očišćeno preko 600 metara priobalja Dunava i Crnog Timoka u Novom Sadu i Zaječaru.

„Stvaramo bolji svet“

HEINEKEN Srbija, svesna neophodnosti zaštite najvrednijeg resursa koji koristi, pokrenula je nacionalnu kampanju REZERVOAR zajedno sa strateškim partnerom, organizacijom NALED. Ova kampanja usmerena je na revitalizaciju i obnovu vodnih resursa u Novom Sadu i Zaječaru, obnovi arteških česama i podizanju svesti o značaju čiste pijaće vode za sve građane.

Heineken Srbija
foto: Heineken Srbija

Odgovorna konzumacija je ključna. Kroz kampanju "Kad ide tura, ne ide gas", vrši se edukacija vozača o odgovornom konzumiranju alkohola, ističući pritom značaj prvog takvog partnerstva između pivske industrije i Auto-moto saveza Srbije.

U poslovanju bez štetnih uticaja na životnu sredinu, postavljeni su ambiciozni ciljevi za smanjenje emisije ugljen-dioksida i postizanje neutralnosti u čitavom lancu snabdevanja do 2040. godine. Kompanija HEINEKEN Srbija je jednako posvećena i rodnoj ravnopravnosti i krajnjem cilju da 40% žena bude na liderskim pozicijama do 2030. godine. Zbog svega ovoga "Stvarajmo bolji svet" nije samo slogan, već putokaz ka pravičnijem i zdravijem svetu, pa je inkluzija ključna za zajedništvo, a posvećenost kvalitetu i odgovornosti ne poznaje kompromise.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja