WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 213,600 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 472,608 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.

Po svim parametrima, WMG je i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima, broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika.

Drugim rečima, najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, zbog čega je praktično nemoguće realizovati uspešnu nacionalnu kampanju bez naših medija.

Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.

picture2.jpg
Gemius 

Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*

Počevši od marta ove godine, Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu. Ovaj način prikaza podataka ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije. I u toku oktobra, WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 84.93% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 11 minuta mesečno na našim portalima.

WMG lider na digitalu u svim segmentima

WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U oktobru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 279 miliona stranica, što je za 66% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 114% više u odnosu na trećeplasiranog.

picture5.jpg
WMG 

Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u septembru, dobije se neverovatan broj – 537 godina i 178 dana, što je čak 47 miliona sati. To znači da smo za 56% ispred drugoplasiranog izdavača, a 79% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.

picture3.jpg
WMG 

WMG dominira i u broju poseta: samo u septembru građani Srbije su preko 98 miliona puta posetili naše sajtove, što je 43% više od drugoplasiranog i 61% više od trećeplasiranog na Gemius listi.

picture6.jpg
WMG 

WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika

picture4.jpg
WMG 

Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS

Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis

picture7.jpg
WMG 

HVALA NA POVERENJU!

Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija, Euractiv i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs