Ulaganje u društveno odgovorne projekte čini našu poslovnu strategiju, kaže direktorka Svetlana Glumac

BEOGRAD - Misle na druge.
„Danjub fud grup“, kao jedna od najuspešnijih kompanija, u saradnji sa „Imlekom“, „Knjaz Milošem“, „Bambijem“ i drugim uspešnim kompanijama iz svoje grupacije organizovala je brojne akcije u kojima je prikupljen novac za najugroženije.

Direktorka korporativnih i regulativnih poslova „Danjub fud grupa“ Svetlana Glumac kaže za Kurir da njihova kompanija prvenstveno brine o potrošačima i da deluje u interesu društva.

- Problemi društva, njihovo prepoznavanje i sistematično ulaganje u društveno odgovorne projekte čine poslovnu strategiju „Danjub fud grupa“. Osmišljavanje i sprovođenje samostalnih društveno odgovornih projekata i dugogodišnja uspešna saradnja sa Unicefom potvrđuju trajnu opredeljenost DFG da deluje u interesu društva, dok sa druge strane razvoj lokalne zajednice utiče i na polje našeg daljeg napredovanja - kaže Glumčeva, u želji da njihov primer slede i drugi.

(S. S.)

Imlek kravice

Projekat na koji je „Imlek“ naročito ponosan je „Kravice u gradu“. Mnoge poznate ličnosti učestvovale su u oslikavanju kravica koje su prodate na aukciji. Prikupljeni novac doniran je institucijama za nezbrinutu decu.

„Bambi za male šampione“

Cilj ovog projekta je da obezbedi redovnu užinu deci u najugroženijim školama u Srbiji, da učenicima od prvog do četvrtog razreda obezbedi vraćanje časova fizičkog vaspitanja u redovnu nastavu, kao i redovne sistematske preglede.