Zahvaljujući saradnji pet kompanija, potrošači u Srbiji, a uskoro i u regionu, obavljanjem kupovine kod ovih partnera moći će da, sakupljajući bodove, uštede i na taj način ostvare brojne pogodnosti koje nudi jedinstveni program nagrađivanja „Superkartica“

BEOGRAD - Briga o klijentima!

Kompanije NIS, „Idea“ i „Telenor“ i Zberbanka Srbije, partneri u zajedničkom programu lojalnosti pod nazivom „Superkartica“, potpisale su protokol o saradnji s novim partnerom, kompanijom DDOR Novi Sad. Protokol o saradnji i novo partnerstvo svojim potpisima su ozvaničili Kiril Kravčenko, generalni direktor NIS, Aleksandar Seratlić, generalni direktor kompanije „Idea“, Valerij Ovsjanikov, predsednik Izvršnog odbora Zberbanke, i Kristijan Oto Noj, generalni direktor „DDOR Novi Sad“.

Zahvaljujući saradnji pet kompanija, potrošači u Srbiji, a uskoro i u regionu, obavljanjem kupovine kod ovih partnera moći će da, sakupljajući bodove, uštede i na taj način ostvare brojne pogodnosti koje nudi jedinstveni program nagrađivanja „Superkartica“. Primera radi, za odobreni kredit, kreditnu karticu ili dozvoljeni minus Zberbanka Srbije nagrađuje korisnike sa 2.000 bodova na superkartici i duplira prikupljene bodove ostvarene kupovinom u prodajnim objektima kompanija „Idea“ i NIS. „DDOR Novi Sad“, kao novi partner programa lojalnosti, korisnike svojih usluga nagrađuje specijalnim ponudama osiguranja automobila, imovine, života i putnih osiguranja i bodovima na superkartici za svaku kupovinu ili obnovu polise osiguranja.

Pravo na nagradnu knjižicu s pogodnostima stiču svi korisnici koji u toku jednog obračunskog perioda, koji traje tri meseca, sakupe najmanje 60 bodova, a vrednost bodova razlikuje se u zavisnosti od vrste osiguranja.
Programu lojalnosti priključila se i kompanija „Mekdonalds“, koja će kroz „Superkartica“ knjižicu pogodnosti, deliti promotivne kupone, koje će vlasnici superkartice moći da iskoriste u svim „Mekdonaldsovim“ restoranima širom Srbije.

„Superkartica“, najveći program lojalnosti na srpskom tržištu, uspešno širi mrežu zadovoljnih korisnika i za manje od godinu dana postala je deo svakodnevnog života mnogih porodica. Tome u prilog govori i podatak da je do sada u maloprodajnim objektima kompanije „Idea“ i na „NIS Petrolovim“ benzinskim stanicama širom Srbije superkarticom izvršeno više od 25 miliona kupovina.