UGROŽENA STABILNOST JEDNE OD NAJJAČIH BANAKA: Na udaru 11 miliona klijenta, svi iščekuju rešenje problema
Mnogi klijenti Komercbanke (Commerzbank) u Nemačkoj ne mogu da se prijave na internet bankarstvo.
Kako pišu nemački mediji, aplikacija za onlajn bankarstvo se takođe srušila. Banka je potvrdila problem i predložila alternativna rešenja.
Od ponedeljka, Komercbank se suočava sa velikim prekidima u radu internet i mobilnog bankarstva. Brojni korisnici prijavljuju da više ne mogu da se prijave na svoj onlajn račun. Umesto toga, pojavljuje se poruka o grešci:
– Izvinjavamo se. Nažalost, došlo je do greške. Radimo na rešenju problema.
Problemi sa funkcionisanjem onlajn bankarstva počeli su oko 11 sati. Do 13:30 već je zabeleženo više od 1.600 prijava problema na relevantnim portalima za prijavu smetnji. Posebno su pogođeni prijava na nalog, internet bankarstvo i aplikacija za bankarstvo. Ipak, u poslednje vreme broj prijava problema se smanjio.
Posebno pogođeni gradovi
Najveći broj prijava problema stigao je iz gradova poput Berlina, Frankfurta na Majni, Hamburga i Minhena. Prema podacima sa „netzwelt.de“, oko 50 odsto prekida odnosi se na prijavu na nalog, 25% na internet bankarstvo, 11% na aplikaciju, a oko 6 odsto na samu veb stranicu banke.
Podružnica Komercbank „Comdirect“ nije pogođena trenutnim problemima – prema dosadašnjim informacijama, tamo sve funkcioniše normalno.
Commerzbank AG u Nemačkoj ima 11 miliona privatnih i poslovnih klijenata.
BiznisKurir/BizPortal