PRAVO VREME ZA REZERVACIJU

LETOVANJA SKUPLJA DO 15 ODSTO! Ko želi da prođe jeftinije prilika su sajamski popusti koji se kreću do 35 procenata

Shutterstock

Cene turističkih aranžmana za prestojeće leto u proseku su veće za 15 odsto, pa svi koji još uvek nisu rezervisali smeštaj, to poskupljenje bi mogli da ublaže sajamskim popustima koji se kreću do 35 procenata.

Ovi popusti će važiti tokom predstojećeg 46. Međunarodnog sajma turizma koji traje od 20. do 23. februara na Beogradskom sajmu, odnosno do kraja februara i mogu se dobiti kako na samom sajmu, tako i u turističkim agencijama.

- Ove godine turistički aranžmani su skuplji do 15 odsto, zavisno od hotela, destinacije, termina putovanja, pa ko do sada nije uplatio letovanje pravi je trenutak za to uradi i iskoristi popuste kako na sajmu tako i u drugim agencijama koji se kreću od 30 do 35 odsto i trajaće do kraja februara - kaže Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije trurističkih agencija Srbije (JUTA).

RADNO VREME I CENE KARATA

Istovremeno sa Sajmom turizma održaće se i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-oprema pod sloganom "Poslužite se", na kome će biti predstavljen poslastičarski i pekarski program, oprema za bankete, pakovanja hrane, radna odeća i obuća, posteljinA i drugo.

Radno vreme Sajma turizma i Sajma Horeca-oprema je od četvrtka do subote (20 - 22. februar) od 10 do 19 , a u nedelju, 23. februara od 10 do 18 časova. Cena pojedinacne ulaznice je 700 dinara, grupne ulaznice (minimum osam osoba) iznose 500 dinara, dok je poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti 3.500 dinara.

On dodaje da popusti zavise od hotelijera i vlasnika smeštaja i posle 1. marta ih više neće biti.

- Hotelijeri žele da što pre dođu do novca i da znaju da li su rasprodali smeštaj i već početkom marta ti popusti će biti manji ili ih neće ni biti, osim za neke last minut ponude. Što se tiče hotelijera od aprila popusta uopšte više nema, osim za neke izuzetke koji iz nekog razloga ostanu neprodati - ističe Seničić.

Zemlja partner 46. Međunarodnog sajma turizma je Italija, pa Seničić očekuje da će sigurno biti veći popusti za destinacije na kojima srpski turisti vole da letuju u toj zemlji.

- U Italiju putuje značajan broj turista, najviše je autobuskih tura za Trst i Veneciju, Toskanu i Rim, ali što se leta tiče imamo povećanje putnika za ostrva Sardiniju i Siciliju koji putuju čarter letovima i sigurno će biti veći popusti tokom sajma - zaključuje Seničić.
Slogan ovogodišnjeg 46. Međunarodnog sajam turizma je "Jedna karta, bezbroj svetova", a svoje ponude predstaviće 400 izlagača.