Danas je svečano obeležen početak šestog ciklusa projekta "Zasadi drvo," koji su pokrenule kompanije Wireless Media Group i dm drogerie markt. Ove godine, pod sloganom „ZASADI DRVO - NA KORAK DO MILION“, postavljen je ambiciozan cilj – sadnja dodatnih 200.000 sadnica do kraja aprila 2025. godine, čime bi se dostigla impresivna brojka od milion posađenih stabala.
U sklopu ove svečanosti, u emisiju "Puls Srbije" uključila se naša novinarka Teodora Borozan, koja je razgovarala sa Irenom Petrović, direktorkom WMG fondacije.
Direktorka WMG fondacije, Irena Petrović, istakla je da je najvažniji cilj sadnja novih 200.000 sadnica, čime bi se stiglo do simboličnog broja od milion stabala. Petrović je objasnila da je to ozbiljan doprinos prirodi i životnoj sredini.
- Najvažniji cilj je sadnja novih 200.000 sadnica, čime ćemo stići do prvog miliona. Pored toga, nastavljamo sa uobičajenim aktivnostima - organizovanjem edukativnih radionica za decu, kao i plasiranjem edukativnih i inspirativnih tekstova putem naših medija. Sve je to usmereno ka podizanju svesti o značaju očuvanja zdrave životne sredine. Važno je da naglasimo da je ključ promene u svakome od nas. Odgovornost je na svakom pojedincu da bude svestan i odgovoran prema životnoj sredini - rekla je Petrović i dodala:
- Postizanje cilja od milion zasađenih sadnica važno je iz više razloga. S jedne strane, zamislite koliko to znači za našu prirodu i životnu sredinu. Milion sadnica predstavlja ozbiljan doprinos, da tako kažem. S druge strane, ovaj projekat je simbol partnerstva i zajedništva. Za ovih šest ciklusa stigli smo do milion stabala zahvaljujući podršci partnera. Da smo to radili sami, trebalo bi nam mnogo više vremena. Dakle, ovaj projekat je zasnovan na zajedništvu i partnerstvima. Svi partneri su uz nas od prvog dana, i ovo će biti zajednički uspeh.
Na pitanje o odgovornosti kompanije WMG prema održivom razvoju, Petrović je objasnila da su ESG principi (ekološki, socijalni i korporativno upravljanje) utkane u svaki aspekt poslovanja kompanije.
- Naša kompanija je utkala ESG principe u sve aspekte poslovanja. Pored toga, pokrećemo i realizujemo različite projekte s ciljem edukacije i inspiracije građana, ali i promene navika i podizanja svesti o značaju održivog razvoja. Jedan od najvažnijih projekata je upravo „Zasadi drvo“, koji je možda i najbolji primer prevencije kao garancije za održivu budućnost. Pored toga, imamo još mnogo drugih projekata - dodala je Petrović.
Za sve one koji žele da se priključe ovoj inicijativi, Petrović je podsetila da je to moguće putem sajta zasadidrvo.rs, gde građani mogu da se prijave za volontiranje i doprinesu zajedničkom cilju - očuvanju i unapređenju životne sredine.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs