Slušaj vest

Digitalni napredak menja način na koji živimo i poslujemo. Zato s ponosom najavljujemo najveću regionalnu konferenciju koja će oblikovati nove standarde u razumevanju i primeni digitalnih rešenja.

Konferencija pod nazivom „XPERIENCE 2025 – Leading Digital Success“, po drugi put, održaće se 2. oktobra 2025. godine u Sava centru u Beogradu, u inovativnoj Immersive Hall – prostoru koji pruža jedinstveno iskustvo i inspirativnu atmosferu.

„XPERIENCE 2025“ okuplja najistaknutije kompanije i stručnjake iz digitalnog sveta Balkana i šireg regiona Jugoistočne Evrope (SEE). Cilj ove prestižne konferencije jeste da obezbedi platformu za razmenu ideja, iskustava i inovacija iz oblasti digitalne transformacije, elektronske trgovine i tehnoloških rešenja.
Ove godine konferencija sa ponosom najavljuje keynote predavače iz kompanija koje su globalni tehnološki lideri:
● Linda Tolj (IKEA Group) – Omni Experience and Strategy Manager u IKEA Group, gde oblikuje globalnu omnichannel i strategiju korisničkog iskustva. Tokom karijere vodila je transformacije usmerene na potrošače u različitim industrijama, spajajući rast biznisa sa dubokim razumevanjem ljudskog ponašanja. Njeno predavanje What Business Are You Really In? Redefining Relevance in a Changing World otvara važno pitanje – da li se kompanije definišu kroz proizvode koje nude ili kroz istinsku relevantnost u svakodnevnom životu potrošača.
● Dr. Nikolaos Dimitriadis (EY Greece) – direktor Applied Neuroscience Lab-a u EY Greece, pionir je u primeni neuronauke u biznisu, sa iskustvom u analizi više od 9.000 mozgova u 25 zemalja širom sveta. Profesor je na Univerzitetu u Yorku (Evropa kampus), autor knjiga Neuroscience for Leaders i Advanced Marketing Management, a njegov rad je nagrađen za globalni uticaj. Na konferenciji će govoriti na temu Neuromarketing: How Unlocking the Secrets of the Brain Brings Market Success, naglašavajući da prava revolucija u marketingu leži u razumevanju ljudskog mozga – a ne u samim alatima poput društvenih mreža ili veštačke inteligencije.
● Klemen Praprotnik (NielsenIQ) – savetnik za maloprodaju za Adriatic region u kompaniji NielsenIQ, ekspert je u pretvaranju podataka o potrošačima u konkretne poslovne odluke. Sa skoro decenijom iskustva u distribuciji i maloprodaji, danas spaja analitiku i operativno znanje, pružajući jasan uvid u globalne trendove i regionalna kretanja. Njegovo predavanje Permakriza pod lupom: Mit, realnost ili nova normalnost? otvara diskusiju o tome da li je era stalnih kriza iza nas – ili tek pred nama.

Šta možete očekivati
● Inspirativne govore više od 50 stručnjaka i lidera iz oblasti digitala i e-commerce sektora
● Xperience B2B Poveži se platformu za zakazivanje sastanaka i umrežavanje sa potencijalnim partnerima
● Panel diskusije o budućnosti digitalne ekonomije i njenom uticaju na različite sektore, uz uvide vodećih stručnjaka
● EXPO zonu sa više od 15 kompanija, gde ćete tokom celog dana moći da otkrijete inovativna rešenja i proizvode iz oblasti digitalnog poslovanja

Detalji događaja
Datum: 2. oktobar 2025. godine Lokacija: Sava centar, Beograd Sala: Immersive Hall

Više od 700 profesionalaca iz industrije okupiće se kako bi unapredili svoja znanja i veštine kroz interakcije sa vrhunskim stručnjacima i liderima u digitalnom poslovanju i e-trgovini. Pozivamo sve zainteresovane da se pridruže ovom jedinstvenom događaju koji će oblikovati budućnost digitalnog poslovanja u Jugoistočnoj Evropi.

Prijave su otvorene, a broj mesta je ograničen – ne propustite priliku da postanete deo XPERIENCE zajednice i lider digitalnog uspeha!

Za više informacija i registraciju posetite našu zvaničnu veb-stranicu:
konferencija.ecommserbia.org

Promo