Luksuzni hotelsko-rezidencijalni beachfront kompleksPorta Rai Beachfront Hotel & Residences na Velikoj plaži nailazi na veliko interesovanje u celom regionu od prvog predstavljanja projekta. Vrhunski kvalitet, udobnost i brojne pogodnosti za kupce na jednoj od najlepših lokacija na Mediteranu privlači kupce koji se svakodnevno interesuju za brojne detalje o kompleksu i samom konceptu. Uporedo sa tim, prodaja rezidencija takođe ide planiranom dinamikom, na šta su ponosni u međunarodnoj kompaniji Karisma Hotels & Resorts, koja je jedan od investitora projekta Porta Rai.


„Imajući u vidu koncept projekta koji smo razvili za Porta Rai, kao i jedinstvenost lokacije, odnosno činjenice da je ovo prvi beachfront kompleks u regionu, veliki odaziv kupaca je bio očekivan. Tenderski proces za izvođenje svih vrsta radova je u toku i raduje nas da smo naišli na veliki odaziv i interesovanje kako lokalnih, regionalnih, tako i međunarodnih građevinskih kompanija“, rekao je Nemanja Kostić, direktor kompanije Karisma Hotels & Resorts.

Foto_Sasa Vujanovic 6.jpg
Promo/Saša Vujanović 


Kupce najviše privlači kondo model poslovanja kompleksa Porta Rai?


„Kupce zapravo najviše zanima sigurnost njihove investicije i kredibilitet investitora, a kroz kondo model upravljanja, kapitalna dobit na njihova ulaganja, kao i povraćaj na uložena sredstva kroz naše operativno poslovanje im to i osigurava. Realizacijom ovog projekta, mi bez svake sumnje, ispunjavamo sva očekivanja naših kupaca. Podatak da je kapitalna dobit u Crnoj Gori na period od deset godina preko 40% potvrđuje atraktivnost ulaganja u destinaciju u naš projekat i projekte slične našem.


Direktor ste međunarodne kompanije sa višedecenijskim iskustvom u upravljanju u hotelskim kapacitetima?


Privilegija je biti u takvom timu koji ostvaruje izuzetne rezultate na destinacijama širom sveta, u regionu, ali i u Crnoj Gori. Ovde poslujemo od 2018. godine i to baš na Velikoj plaži, gde se nalazi i naš Azul Beach Resort Montenegro.

Foto_Sasa Vujanovic 2.jpg
Promo/Saša Vujanović 


Ostvarili ste partnerstvo sa međunarodnom kompanijom Dobrov & Family Group?


Tako je. Reč je o uglednoj investicionoj kompaniji koja ulaže u hospitality i industriju nekretnernina, kao i IT sektor. Prisutna je godinama u Crnoj Gori, veoma je kredibilna na međunarodnom tržištu i zadovoljstvo mi je što sa njima imamo uspešnu višedecenijsku saradnju.

Šta je motivisalo Karisma Hotels & Resorts da izabere upravo Crnu Goru, a posebno Veliku plažu, za jedan od svojih najnovijih projekata?

„Crna Gora je bila i ostala destinacija koja je u našem fokusu već duže vreme, ne samo zbog svojih prirodnih lepota, a samim tim i turističkog potencijala, već i zbog svoje geografske pozicije. Činjenica da iz Crne Gore praktično u par dana moguće, osim što možete posetiti jednu od najlepših planina, provesti dan na moru, obići najveće rezervate zaštićenih vrsta ptica na Skadarskom jezeru, te jednostavno i brzo posetite neku od regionalnih zemalja – Hrvatsku, Albaniju, Srbiju. Pored toga, Crna Gora snažno pretenduje da postane nova članica Evropske Unije i ta činjenica značajno menja celokupnu perspektivu zemlje. Time će Crna Gora sigurno postati daleko atraktivnija, konkurentnija i sigurnija za ulaganja u svim privrednim granama, pa tako i u turizmu i real estate industriji. Raduje nas činjenica da se aktivno radi na poboljšanju aerodromske infrastrukture u Crnoj Gori za koju verujem da je ključna za dalji razvoj privrede.


Projekat nosi simboličan naziv. Možete li nam reći više o njegovom značenju i kako se uklapa u koncept kompleksa?


Naziv „Porta Rai“ simbolizuje vrata raja. „Porta“ na latinskom znači vrata, dok „Rai“ ima značenja u nekoliko jezika koja asociraju na raj ili sreću. Veujem da će naziv Porta Rai biti daleko jasniji u momentu kada se projekat realizuje i kada će svi imati priliku da iskuse sve posebnosti ovog projekta.


Koje specifične karakteristike ovog kompleksa će ga izdvojiti na tržištu i privući kako lokalne tako i međunarodne goste?


Nalazimo se na najdužoj peščanoj plaži u regionu, na samoj obali Jadranskog mora i to je nešto što nas svakako izdvaja. Pored toga, trudili smo se, i uspeli u tome da, kroz razvoj masterplana i konceptualnog rešenja, na tom prostoru kreiramo jedan pravi mediteranski raj, sa autentičnim zasadima, baštama i zelenim površinama. Druga komponenta su hotelski sadržaji među kojima su brojni sadržaji za decu, potom sportski sadržaji, sa terenima za tenis, košarku, padel, mini golf, spa i wellness, sedam bazena, velika gastronomska ponuda sa velikim brojem tematskih restorana i barova, kao i šoping zona za sve one koji borave kao naši gosti u kompleksu, ili posetioce. Treba napomenuti da je ceo kompleks zatvoren za motorizovani saobraćaj te nam je sigurnost kako gostiju, tako i posetilaca na prvom mestu. Razvojem svih ovih sadržaja i našom hotelskom operacijom najvišeg standarda, kao i kvalitetom gradnje potvrđujemo da razvijamo jedinstveni koncept hotelsko-rezidencijalnog tipa na peščanoj plaži što bez svake sumnje garantuje dobru investiciju.

Foto_Sasa Vujanovic 4.jpg
Promo/Saša Vujanović 


Da li planirate da implementirate inovativne tehnologije u ovom projektu kako biste dodatno unapredili iskustvo gostiju?


Apsolutno. Inovacije su deo našeg identiteta i to su dnevni procesi u našoj kompaniji. Trudimo se da na svaki način olakšamo komunikaciju sa našim gostima i obezbedimo ugođaj i iskustvo koje će pamtiti. Pored toga trudićemo se da kroz izgradnju i razvoj projekta koristimo najbolje prakse iz industrije. Tehnologije su naša današnjica i naša budućnost. Svesni smo te činjenice i vrlo posvećeni tome.


Karisma Hotels & Resorts ima projekte širom sveta. Kako ste svoje iskustvo iz drugih destinacija primenili u planiranju i razvoju Porta Rai kompleksa?


Svaka destinacija nas uči nečemu novom, i pristupamo im sa posebnom pažnjom, uzimajući u obzir društvene, kulturološke, ekonomske aspekte i pojedinosti svake destinacije. Važno je da razumemo potrebe i ambijent, kao i naše poslovno okruženje, kako bismo naš pristup i strategije usaglasili sa istim. Duboko verujemo da našim prisustvom umnogome možemo doprineti u pozicioniranju i razvoju turističkog proizvoda Crne Gore. Od decembra prošle godine smo prisutni i na najposećenijoj planini u Srbiji, Zlatiboru, sa BOR Hotelom by Karisma, hotelom sa pet zvezdica, i danas nakon manje od godinu dana od operacija, sa ponosom govorimo da smo osvojili mnogobrojna međunarodna priznanja što potvrđuje da smo našim prisustvom doneli novu vrednost srpskom turizmu i unapređenju prepoznatljivosti destinacije. Pored Crne Gore i Srbije, regionalno smo prisutni i u Hrvatskoj, gde trenutno razvijamo luksuzno hotelsko-rezidencijalni kompleks koji se nalazi na jedinstvenoj lokaciji, sa tri peščane plaže, na samo šest kilometara od Dubrovačkog aerodroma Ćilipi ka Dubrovniku. Globalno, radimo na velikom broju projekata, sa već prepoznatljivim brendovima, Nickelodeon i Margaritaville, i najavili bismo par novih projekata na Karibima, Bliskom istoku i USA.


Kako vidite Porta Rai za pet ili deset godina – kakav uticaj očekujete da će imati na lokalnu zajednicu i turizam?


Ulcinj je zasigurno jedna od najpoželjnijih destinacija u Crnoj Gori. Međutim, mi verujemo da Ulcinj ima daleko veće potencijale za razvoj i pozicioniranje od resursa koje trenutno valorizuje, i da ćemo realizacijom projekta Porta Rai to i potvrditi. Dodatno, verujemo da ćemo uticati i na strukturu i demografiju gostiju na jugu Crne Gore, na Velikoj plaži, čime direktno utičemo kako na ekonomske parametre, tako i na pozicioniranje destinacije otvarajući neka nova tržišta koja danas nisu, ili ne dovoljno, zastupljena na Velikoj plaži. Nadamo se da ćemo ovim, nakon realizacije našeg projekta, podstaći i ostale ulagače koji bi se odlučili da investiraju u ovom delu Crne Gore.

Verujemo da će svi sadržaji kompleksa biti atraktivni za lokalno stanovništvo, kako za korišćenje istih, tako i za različite oblike poslovne saradnje. Osim što ćemo investirati preko 170 miliona eura i izgraditi bez sumnje jedan od najkvalitetnijih proizvoda u zemlji, po mnogo čemu jedinstven, trudićemo se da realizaciju izgradnje obavimo sa domaćim kompanijama. Prethodno rečeno potvrđuje i realizacija naše investicije u Azul Beach Resort Montenegro, gde je preko 90% investicije realizovano sa domaćim kompanijama. Mnoge od njih su iz Ulcinja i ovog puta ćemo imati isti pristup i dozvoliti svim zainteresovanim stranama da učestvuju u realizaciji projekta za koji verujemo da će biti mesto koje inspiriše, okuplja i stvara nezaboravne uspomene. Ponosni smo na to što ćemo, zahvaljujući projektu "Porta Rai", unaprediti domaće preduzetništvo, povećati broj radnih mesta i potvrditi našu posvećenost daljem razvoju i unapređenju turističke ponude Crne Gore, zaključuje Kostić.

Promo