EFFIE JE OD SADA DEO ASCENTIAL LIONS DIVIZIJE
Beograd, 20. 8. 2024. – Effie Worldwide zvanično je obavestio da se pridružuje Ascentialovoj LIONS diviziji, u kojoj su već brendovi poput Cannes Lions International Festival of Creativity, WARC, Contagious i Acuity Pricing.
Kako je najavljeno, Effie Worldwide će nakon završetka svih pravnih radnji biti transformisan u novu globalnu fondaciju pod nazivom The Effie LIONS Foundation. Fondacija će biti posvećena edukaciji, a preuzeće i postojeće neprofitne inicijative LIONS-a i omogućiti pristup određenim digitalnim proizvodima LIONS divizije, čime će se maksimalno reinvestirati u industriju.
Traci Alford, predsednica i CEO, Effie Worldwide, je ovim povodom izjavila:
„Uzbuđeni smo što se pridružujemo LIONS-u sa tako komplementarnim, ali ipak različitim portfoliom brendova. Bliža saradnja između Effie-a, kao globalnog repera za marketinšku efikasnost i LIONS brendova je uzbudljiva perspektiva za industriju jer će nam mogućnost deljenja uvida i pronalaženja sinergija u našim podacima pomoći da jasno vidimo i prikažemo ulogu koju kreativnost igra u podsticanju marketinške efikasnosti. Zajedno ćemo moći bolje da razumemo ključne pokretače rasta i na kraju pomognemo svim biznisima da se razvijaju.“
Philip Thomas, CEO, Ascential, je izjavio:
„Udruživanje LIONS-a i Effie-a je moćan dokaz činjenice da su efikasnost i kreativnost u marketingu neraskidivo povezani. Sve uspešne kompanije znaju da kreativni, odnosno efektivni marketing podstiče rast. Ovo istorijsko partnerstvo će dopuniti uvide i informacije o marketinškoj i kreativnoj efikasnosti koje LIONS već nudi putem WARC-a, The Work-a i Contagious-a, pružajući marketinškim liderima širom sveta podatke i dokaze o doprinosu koji marketing daje biznisu. U međuvremenu, osnivanje The Effie LIONS Foundation, Inc. će edukovati i inspirisati našu industriju i dati mogućnost pristupa izvorima koji pomažu razvoj karijera..“
LIONS i Effie su prepoznati kao najsnažniji standardi kreativnosti i marketinške efikasnosti. Očekuje se da će saradnja sa globalnim marketinškim i poslovnim zajednicama omogućiti demonstraciju da zaista efikasan i kreativan marketing predstavlja put ka rastu za sve organizacije. Novi savez ima potencijal da donese veliku vrednost industriji i predstavlja uzbudljivu perspektivu za budućnost.
O Effie-u
Effie vodi, inspiriše i podržava praksu i praktičare marketinške efikasnosti globalno. Radi na preko 125 tržišta. Osvojiti Effie nagradu je već više od 50 godina globalno priznati simbol izvanrednog dostignuća. Effie prepoznaje najefikasnije brendove, marketare i agencije globalno, regionalno i lokalno kroz rangiranje, tzv. Effie Index. Njegova mabicija je da marketarima u celom svetu obezbedi alate, znanja i inspiraciju koja im je potrebna da budu uspešni u svom poslu.
O Ascential-u
Ascential je kompanija koja organizuje događaje, obezbeđuje proizvode i pruža konsultantske usluge kompanijama i njihovim brendovima u preko 100 zemalja. Pored marketinškog, preko 700 zaposlenih u ovoj kompaniji, pruža usluge i u finansijskom, odnosno tehnološkom sektoru. Tzv. Lions divizija unutar kompanije najpoznatija je po organizovanju prestižnog svetskoig festivala Cannes Lions.
Promo
"NOVAC DOBIJAJU SPOLJA DA OBUČAVAJU LJUDE KAKO DA SE BORE PROTIV SRBIJE" Vučić o izjavi Beširija: To važno priznanje