Slušaj vest

Večerala je sa državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, našalila se sa Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot-građanin sveta i ambasador inovacija Ujedinjenih nacija, a sa učesnicima Dana komunikacija dovešće u pitanje granice tehnologije, čovečanstva i naše budućnosti! Sophija, najpoznatija humanoidna veštačka inteligencija, dolazi u Hrvatskoj, najavili su organizatori Dana komunikacija, festivala koji će se održati u Rovinju od 15. do 18. maja 2025. Vođena principom saradnje ljudi i veštačke inteligencije, Sophija podstiče važne rasprave o etici veštačke inteligencije, o tome da je odnos između ljudi i čoveka u stalnom menjanju naše zajedničke uloge i mašine.

Sophijina misija je da služi kao most između ljudi i tehnologije, demistifikujući potencijal veštačke inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njegov tvorac dr. David Hanson predviđa budućnost u kojoj mašine dosežu svest, približavajući nas granicama razumevanja svesti i čovečanstva, dok Sophijin dolazak na DK2025 predstavlja izuzetnu priliku da se diskurs o veštačkoj inteligenciji u Hrvatskoj konačno podigne na viši nivo – ali i da se preispitaju načini na koje gradimo koegzistički okvir sa AI.

„Hrvatska komunikacijska industrija često govori o budućnosti veštačke inteligencije, ali Sofijin dolazak na Dane komunikacija govori da je budućnost tu. A ima i bolje udarce od većine nas“, rekla je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorka Dana komunikacija i programa festivala, HURA-e i IAB Hrvatska.

s .jpg
Foto: Vana Katančić

DK2025 će takođe ugostiti vizionara koji oblikuje budućnost marketinga

Dva ključna pokretača budućnosti industrije komunikacija – a možda i industrije uopšte – su tehnologija i kreativnost pretočeni u inovacije. Dok Sophija demonstrira kako veštačka inteligencija može da redefiniše interakcije i strategije u savremenom poslovanju, drugi najavljeni govornik Dana komunikacija - Fernando Machado, jedan od najuticajnijih marketinških lidera današnjice - savršeno razume transformaciju brendova kroz inovativni marketing, tako da ovogodišnje izdanje popularnog festivala sintetičke komunikacije naglašava važnost humane komunikacije i tehnološke prakse i relevantne i efektivne.

Kao najinovativniji CMO na svetu prema Business Insider-u i jedan od 3 najuticajnija CMO-a prema Forbsu, Machado je osvojio više od 200 nagrada Cannes Lions, uključujući titulu Creative Marketer of the Year. Poznat po tome što je predvodio transformaciju Burger Kinga u globalnu ikonu, revolucionisao marketinške strategije Call of Duty i kampanje Dove Real Beauty Sketches, on donosi jedinstvenu perspektivu u svaki projekat – a uskoro i na glavnu fazu Dana komunikacija. Danas, kao operativni partner u Garnett Station Partners i dekan Akademije za marketing brendova u Cannes Lionsu, nastavlja da oblikuje industriju svojim inovativnim pristupom.

s .jpg
Foto: Vana Katančić

„Svakodnevni život savremenog kreativca sastoji se od pažljivog balansa između tehnologije i one savršeno-nesavršene kreativnosti svojstvene samo ljudskim bićima, koja često počiva upravo na nelogičnosti, grešci ili uvrnutom humoru. Zato je sjajno što DK dovodi Sophiju na veliku scenu kao otelotvorenje veštačke inteligencije, ali za razliku od nje, mi imamo istinskog kreativca od krvi i mesa. I to ne bilo ko – govorimo o Fernandu Machadu, koji ima reputaciju jednog od najvećih kreativaca u marketinškoj industriji. U predavanju The Temptations of the Modern Marketer, Machado će otvoriti važna pitanja o savremenom marketingu i kako ostati fokusiran na ključne vrednosti koje grade brend i poslovanje“, rekla je Jelena Fiškuš, predsednica Upravnog odbora HURA-e i članica Organizacionog odbora Dana komunikacija.

d .jpg
Foto: Vana Katančić

Sunce, more, komunikacije – i nikada pre spektakularnije ceremonije dodele nagrada

Pored zapaženog programa, koji svojom tipično-netipičnom filozofijom obično izlazi iz okvira, organizatori su predstavili i nove festivalske sale i formate. Iz godine u godinu učesnike ne privlače samo stručnjaci svetske klase, već i svi edukativni i zabavni sadržaji, čija je kombinacija odavno zaštitni znak Dana komunikacija – a od ove godine diskusije domaćih i regionalnih stručnjaka o vrućim industrijskim temama iz hale Šššumica sele se u novu halu POOLSIDE Stage, a ne manje u salu za sunce, a naredna u šatrijski bazen vođenje komunikacijskih tema.

33.jpg
Foto: Vana Katančić

Nije tajna da ovaj festival voli da ruši četvrti zid i da svoje učesnike stavlja u centar radnje – ali u večernjim satima festivala neće biti potrebe za zidovima: glavnu dvoranu će tri noći zameniti glamurozna THE OTHER BEACH Stage, a ako vremenske prilike dozvole, dodela nagrada biće održana pod zvezdama u Rovinju.

Prijave za učešće moguće su na zvaničnom sajtu festivala, gde su dostupne sve informacije o kotizacijama i smeštaju u luksuznom Rovinju, poznatom kao jednoj od najlepših evropskih destinacija.

Promo