AGENCIJA NOVE GENERACIJE OSVAJA KUPCE I PRODAVCE: Brzo postaje prvi izbor na tržištu nekretnina
KW Cvetković Roškov menja tržište nekretnina u Srbiji uz inovativan pristup Keller Williams sistema — agenti su savetnici i preduzetnici, pružajući klijentima sigurnost, stručnost i vrhunsku uslugu.
Tržište nekretnina u Srbiji je podložno svakodnevnim promenama i zato je za svakog ko kupuje ili prodaje nekretninu ključno da se uskladi sa pravom posredničkom kompanijom. Agencija „KW Cvetković Roškov“ jedinstvena je na našem tržištu jer posluje po jednom novom sistemu, Keller Williams, koji podrazumeva najpre promenu načina razmišljanja i rada. Osnovna ideja je da se uz drugačiji odnos prema samoj profesiji agenta za nekretnine podigne nivo usluge agenata.
Neda Želeva, regionalni direktor marketinga u Keller Williams Serbia naglašava da je njihov agent nove generacije mnogo više od posrednika, a manje od prodavca, odnosno on je jednom rečju savetnik kome se veruje:
- Primetili smo da ova profesija prolazi kroz značajne promene, a ljudi koji prodaju ili kupuju stanove ne traže samo nekog ko će biti turistički vodič i razvoziti ih po terenu i pokazivati nekretnine, već žele savetnika, osobu od poverenja, jer je kupovina stana jedan od najvećih životnih poteza. Agent mora da bude savetnik, konsultant za nekretnine, odnosno svojevrsni konsultant životnih promena, s obzirom da ljudi svega jednom ili dva puta u životu prolaze kroz ovu priču.
Naša sagovornica navodi i da su paralelno sa tim u agenciji prepoznali da agenti teže sistemima koji ih podržavaju i pružaju im platforme da grade svoje dugoročne karijere.
- Ono za šta se mi zalažemo je razvijanje preduzetništva. Kod nas agenti nisu klasični agenti sa tradicionalnim odnosom ugovora o radu, već su u centru priče i grade svoj biznis. Oni su naši saradnici, jer smo svi u partnerskom odnosu i dobijaju svu neophodnu podršku kako bi izgradili svoj sopstveni biznis – otkriva Želeva.
Svi oni imaju mogućnost da stvaraju svoje timove, što je jedinstveno na našem tržištu, jer se ne zasniva na odnosu imate agenciju, platu, plaćaju se doprinosi, ovde je potpuno obrnuto:
- Razvijamo agente kroz nekoliko ključnih oblasti, a to su stručna kompetentnost, poznavanje tržišta, procene nekretnine, pravno-imovinski poslovi, finasijske kalkulacije...Oni imaju savetodavnu ulogu, ne prodaju nekretnine, već samo posreduju. Kada prepoznaju svoju ulogu, sposobni su da pruže najkvalitetniju moguću uslugu na našem tržištu. Uz sve to razvijaju i svoje komunikativne veštine kroz treninge koje organizujemo, jer mislimo da su prezentacija i pregovaranje ključni u vođenju ovog procesa.
Pogledaj aktuelnu ponudu nekretnina - vidi sve
Agenti, po mišljenju naše sagovornice, moraju da poseduju i određene tehničke veštine, da koriste savremene digitalne alate poput društvenih mreža, ali i da poseduju etičnost i profesionalnost.
- Živimo i radimo vrednosti koje su u duhu današnjeg vremena. Sve ovo podrazumeva vrlo visoke standarde. Agente pronalazimo na tržištu među mladim ljudima između 20 i 30 godina koji žele da se ostvare kao preduzetnici, ali ima i starijih koji su radili u drugim agencijama i osetili da mogu više, ali nisu znali kako. Pored treninga, svi prolaze još i obuke iz marketinga, tehnologije, prodaje, pregovaranje, pravnih poslova, izrade biznis planova... Dobijaju sistem koji im pomaže da stalno napreduju – otkriva Želeva.
Kada se agenti priključe KW sistemu prolaze tridestak dana kroz proces obuke i tada osete da je njihov plafon postao novi početak, jer sa svakim treningom shvataju koliko mogu još više. Najlepši momenat je što ne postoji limit koliko neko može da radi uz pomoć Keller Williamsa. Neko ko odlično radi može da zaradi i obrnuto onaj ko ne radi, neće ni zaraditi. Ovaj sistem svakome bez obzira na nivo iskustva daje podjednake prilike. Sve ovo utiče i na same klijente.
- Imali smo situacije da su klijenti prelazili iz drugih agencija jer su videli kako naši agenti predstavljaju nekretnine. Od fotografija preko plaćenih kampanja, do načina kako se pojavljuju na sastancima, apsolutno pripremljeni, sa podacima o istraživanju tržišta. Onda ustvari shvate šta plaćaju. Ako nemate nekog ko je stručan i poznaje pravno-imovinske poslove, jer se na tržištu prodaje sve i svašta, onda ljudi ostaju uskraćeni za stan ili ulaze u razne pravne komplikacije. Sa nama su u sigurnim rukama, jer ne samo da znamo posao, već i njih posmatramo kao ljude, a ne samo kao prodavce ili kupce kojima ćemo uzeti proviziju.
U celoj ovoj priči naravno da ni profit ne izostaje, jer ljudi kada osete da razgovarate na ljudskom nivou, novac više nije predmet razgovora. Kada se ta emotivna komponenta isključi iz razgovara, profit je posledica tog odnosa.
- Zalažemo se da se profesija agenta za nekretnine uzdigne na daleko viši nivo nego što je sada. Da on ne bude samo turistički vodič, koji posmatra ljude isključivo kroz proviziju i ubrzava proces donošenja odluke. Sa nama znaju da su u sigurnim rukama i da ih nećemo ostaviti na pola puta.
Keller Williams je franšizna kompanija, čiji je glavni zadatak da u našoj zemlji podstiče razvoj preduzetništva kroz priključivanje što većeg broja saradnika, otvaranjem Mega Agent Office-a i Market Centara. Takođe svojim delovanjem postavlja više standarde rada na tržištu nekretnina. Trenutno posluju u Beogradu, Nišu, Pančevu, Leskovcu, Vranju, Staroj Pazovi, uskoro i u Sokobanji, Pirotu, a očekuje se da će se proširiti i u Vojvodini.
Biznis.kurir.rs/Sasomange