SRPSKI KRALJ OBRVA REŠIO DA PRODA BIZNIS: Povukao prvi potez! "Tajna mog uspeha je što se odlično snalazim na mrežama"
Još pre 20 godina prvi sam shvatio važnost botova u poslu i proslavio se uz njihovu pomoć
Jednostavan u komunikaciji, često originalan, kaže ono što bi se retko ko usudio da iznese javno. Tako je bilo i na Kopaonik biznis forumu.
Uspeh ovog čoveka meri se milionima, a kako sam kaže, u Srbiji malo ljudi zna ko je on ustvari, dok ga u svetskim metropolama prepoznaju i na ulici. U svom vlasništvu ima nekoliko luksuznih nekretnina, automobila, ali i privatno jezero.
- Iz grešaka sam mnogo naučio. Ne samo da sam prvi pokrenuo biznis sa obrvama nego sam i prvi shvatio važnost botova u poslu. Još pre 20 godina sam se proslavio upravo uz njihovu pomoć - otkriva Babić.
Nesebično je kaže prižao pomoć mladim ljudima koji su sada ekonomski nezavisni.
- Nemam neprijatelje u zajednici, iako je konkurencija nemilosrdna. Ja to gledam ovako, ako nema izazova nema ni biznisa.
Najveći motiv mu je tvrdi da pomogne ljudima da stanu na noge.
- Marketinške savetnike sam zaposlio tek posle 20 godina rada. Jednostavno niko nije shvatao naš posao. Za takav biznis neko bi se danas promovisao na Linkdlnu, a ja koristim isključivo instagram. Logično na Linkdlnu su biznismeni, a moji pratioci to još nisu. I Tik tok je odličan. Tajna mog uspeha je što se odlično snalazim na mrežama. Znam kako ljudi dišu na mrežama i izdišu na Fejsbuku.
Babić otkriva da iako je aktivan na mrežama, komentare od 10 rečenica, nikada ne čita, jer nema vremena, ali zato odgovara isključivo na prvu rečenicu.
- Imao sam ideju da prodam Phi akademy, ali ja nisam sposoban da reinvestiram novac. Napravio sam dva izuzetno glupa poslovna plana i odustao. Nije to za mene.
U početku ga, tvrdi niko nije ozblljno shvatao.
- Dok smo bili gerila sa ludom idejom niko nije hteo da nam se pridruži i radi kod nas. Hteo sam da zaposlim SEO iz Sinalka, kada je čovek video očemu se radi, pobegao je. Mladi ljudi koje sam primao, s druge strane, nisu analizirali posao, zato mislim da u biznis mora da se udje što ranije. Isto je i sa decom i porodicom. Što pre to bolje, ko mnogo razmišlja na kraju doživi neuspeh.
Biznis.kurir.rs