KOPIJU POZNATE TORBE PRODAJU ZA ČAK 80 $: Gigant se dobro dosetio, a reakcije kupaca sve iznenadile - Ovome se niko nije nadao
Američki lanac Valmart prodaje kopiju torbe Hermès Birkin za 78 dolara, a obožavaoci kažu da je toliko realistična da čini skupu verziju nepotrebnom. Ljudi na društvenim mrežama poludeli su za ovom kopijom. Trgovac nudi repliku popularne Hermès torbe po ceni od samo 78 dolara, dok prava košta više hiljada dolara.
Valmart se ovim potezom dokazao kao majstor kopija. Trgovac je privukao i domaćinstva s nižim i višim prihodima nudeći niske cene za proizvode koji izgledaju luksuzno, uključujući mnoge artikle koji deluju kao da pripadaju Pottery Barn-u ili Crate & Barrel-u.
„Wirkin“, replika čuvene Hermès Birkin torbe je možda najpopularnija Walmartova ponuda inspirisana poznatim dizajnerima. Ova torba, koja košta 78 dolara, kopija je luksuzne torbe koja se prodaje od 10.000 do 40.000 dolara za novu, ili čak više od 300.000 dolara na sekundarnom tržištu, i sveprisutna je na društvenim mrežama.
Valmartova Birkin torba, koja je navedena kao „KAMUGO Genuine Leather Handbags Purse for Women,“ toliko je popularna da je rasprodata na Walmartovom sajtu. Takođe se navodi da je Walmart torba napravljena od kože i dolazi sa prepoznatljivom bravicom karakterističnom za Birkin torbu, piše Fortune.
Međutim, vlasnici autentičnih Birkin torbi nisu oduševljeni Walmart verzijom ekskluzivne torbe. Prema Sotheby’s-u, kupci moraju imati istoriju kupovine kod Hermès-a da bi kupili Birkin torbu.
- Torbica koju vidite na Walmart sajtu nije Birkin - rekla je jedna korisnica TikTok-a držeći svoju autentičnu Birkin torbu.
- Nije napravljena od strane Hermès-a. Nema nikakve veze sa Hermès-om ili Birkin-om. To je falsifikat. Kopija. Lažnjak. Nije Birkin. Molim vas, nemojte misliti da kupujete Birkin. Jer ne kupujete.
Hermès Birkin, koju New York Times naziva „globalno prepoznatljivim simbolom statusa i bogatstva,“ postala je toliko skupa da je vrednost torbi rasla brže od S&P 500 i cene zlata, s povratom na investiciju od više od 500% tokom 35 godina, prema studiji online tržišta Baghunted.
biznis.kurir.rs/Fortune