još jedna greška

ANJA NARUČILA PAKET PREKO TEMU-A I NIKAD JOJ NIJE STIGAO! Žalila im se direktno, a odgovor koji je dobila je ostavio u šoku

Shutterstock, Printscreen/Facebook

Kao i mnogi, i jedna Anja odlučila je da pazari preko globalne platforme koja je zaludela svet. Međutim, njeno iskustvo nije bilo baš sjajno. Podelila je svoje frustracije u jednoj popularnoj Fejsbuk grupi koja okuplja korisnike aplikacije Temu. Njeno iskustvo s dostavom paketa izazvalo je veliku pažnju i solidarnost drugih članova grupe koji su se susreli sa sličnim problemima.

Naime, Anja je naručila paket preko Temu-a, platforme koja je postala poznata po niskim cenama i raznovrsnoj ponudi, ali je nakon nekoliko dana čekanja shvatila da paket nije dostavljen.

Ubrzo je kontaktirala sa korisničkom službom Temu-a, nadajući se da će problem biti brzo rešen. Međutim, njeno iznenađenje bilo je veliko kada je korisnička služba odgovorila da je paket zapravo dostavljen, jer tako stoji u njihovoj evidenciji. Pokušala je da im objasni da paket nije stigao, ali su stalno ponavljali isto - u njihovom sistemu piše da je dostavljen.

- Žao nam je što, s obzirom na trenutnu situaciju, ne možemo potvrditi da je Vaš paket neisporučen. No, ako nam možete dostaviti dokaz, poput zapisnika dostavljača koji potvrđuje da paket nije isporučen ili fotografiju koja dokazuje da je paket dostavljen na pogrešnu adresu, rado ćemo Vam pomoći dalje - glasio je njihov prvi odgovor, nakon kog su dodali sledeće:

- Paket za koji ste pitali dostavljen je 26. novembra 2024. godine u 20.52. Mogu li da Vam pomognem sa nečim?

Foto: Printscreen/Facebook

Nakon toga je usledio Anjin odgovor u kom navodi da nije dostavljen, a jedan od dokaza navela je da pošta u to vreme ne radi i da po tome može da se zaključi da se radi o grešci, da bi joj posle toga poslali istu sistemsku poruku kao i prvi put, čime je ostala uskraćena za odgovor šta da radi dalje.

Ova situacija nije jedini slučaj. U grupi su se mnogi korisnici pridružili Anji u komentarisima, deleći svoja slična iskustva sa Temu-om, koja, kako kažu, često beleži da je paket dostavljen, dok on zapravo nikada nije stigao. Članovi grupe su se međusobno savetovali o tome kako da dalje postupaju, dok su neki preporučivali da se obrati lokalnoj pošti ili čak pokrene reklamacija.

BiznisKurir/Fejsbuk