Luksuzne modne kuće od 2019. godine podigle su cene svojih proizvoda u proseku za 33 odsto.
„Šanel“, drugi najveći popularni brend posle brenda „Luj Viton”, saopštio je da je zabeležio rast prodaje od 16 odsto prošle godine, na gotovo 20 milijardi dolara, što je dvostruko više u odnosu na prihod pre deset godina.
Za polovinu tog rasta su zaslužna upravo poskupljenja, prenosi magazin Poslovni.
Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećavanje cena u vreme krize moglo da bude kontraproduktivno, ali bez obzira na to ne odustaju od korekcije cenovnika.
„Šanel” je od pandemije podigao cene značajno, pa klasična preklopna torbica sa njihovim logom poskupela je duplo i sada košta i više od 10.000 evra.
Obratili su se kupcima početkom ovog meseca i samo rekli da se suočavaju sa problemima zbog kojih moraju da poskupe.
BiznisKurir/BIZPortal