Sobzirom na veliki broj pokušaja prevare u poslednjih nekoliko meseci, Pošta Srbije više neće slati SMS poruke i mejlove, već ima novu aplikaciju preko koje će komunicirati sa svojim korisnicima, rekao je v.d. direktora Zoran Đorđević.
- Došli smo na ideju da kroz registraciju na ovoj aplikaciji, a opet sa druge strane ukidanjem SMS-a i mejlova, faktički zaštitimo sve naše korisnike i da u budućnosti sva naša komunikacija bude preko ove aplikacije - rekao je Đorđević.
Registracija je potpuno besplatna, a u svakoj pošti u Srbiji moguće je dobiti instrukcije, ukoliko se korisnik sam ne snalazi.
- Sve informacije o dolasku vaše pošiljke ćete dobijati preko aplikacije. Kad uđete u nju, vi dalje možete da je preusmerite na paketomat, da odložite, da je primite kasnije - rekao je on.
Korisnik, zahvaljujući aplikaciji, unapred može da pripremi QR kod, što će ubrzati primopredaju pošiljke u pošti.
- Buduća aplikacija e-novčanik i ono što će vrlo brzo da zaživi jeste da će oni koji vrše prodaje preko oglasa morati da budu registrovani kod nas, čime ćemo sprečiti da korisnici dobiju nešto što nisu poručili - naglasio je Đorđević.
Registracija će omogućiti kupcima da preko pošte saznaju ko je pošiljalac ukoliko dođe do prevare prilikom onlajn kupovine.
Aplikacija će centralizovati registraciju i identifikaciju korisnika, obezbeđujući jedinstven korisnički nalog koji će korisnicima omogućiti lakši i brži pristup poštanskim uslugama. Građani aplikaciji mogu pristupiti putem Google Store-u ili Apple Store-u.
kurir.rs