Foto: Shutterstock

brza reakcija

NIŠTA ŠANEL, PARFEM SA MIRISOM POMFRITA JE 'IN'! Poznati prodajni lanac hrane oduševio kupce, ali izgleda samo na kratko...

InfoBiz

Japanski McDonald’s (MekDonalds) je na bivšem Tviteru najavio da će lansirati parfem sa mirisom svog pomfrita, i kupci su bili oduševljeni. Međutim, ispostavilo se da je u pitanju bila šala.

Čuveni lanac brze hrane je 6. marta na društvenoj mreži X objavio fotografije ograničene linije parfema koji će oponašati nekoliko mirisa, među kojima je i pomfrit, jedan od njegovih najpoznatijih proizvoda. Bočica ovog parfema je navodno trebalo da izgleda kao ambalaža za pomrfit, a i miris bi bio isti.

foto: Shutterstock

Mediji su brzo reagovali na ovaj tvit i objavili vest da je novi parfem u pripremi, a korisnici društvenih medija su počeli da šire ovu vest do iznemoglosti. No, ubrzo se ispostavilo da McDonald’s ne planira izbacivanje parfema već je šala na X-u bila deo kampanje za promociju novog proizvoda – aromatizovanog pomfrita. Ideja je bila navesti ljude da razmisle o novim mirisima i ukusima pomfrita.

Međutim, sudeći prema komentarima na društvenim mrežama, ispostavilo se da fanovi vole njegov originalni miris i da bi čak i sami želeli da mirišu tako. Ostaje da se vidi da li će to uticati na lanac brze hrane da napravi i parfem sa mirisom pomfrita. I kada bi doneo tu odluku ne bi bio prvi na svetu koji je kreirao parfem na osnovu mirisa hrane, to su već radili KFC, Pizza Hut i japanski ogranak Burger King-a.

(Kurir.rs/Food & wine/preveo R.V.)