Od početka petog ciklusa projekta “Zasadi drvo” završena je i šesta sadnja u Beogradu, pa je samo tokom ove sezone prestonica ozelenjena sa novih 6.700 sadnica!
Pokretači projekta “Zasadi drvo” – WMG i dm drogerie markt, sa volonterima prošlog petka ozelenjavali su Košutnjak. Oko 50 volontera, koji su spremni ujvek da se odazovu kada je potrebno, zaposleni iz obe kompanije, kao i radnici JP “Srbijašume” tačno u 9h raspodelili su se u grupe po dvoje i krenuli sa sadnjom. Košutnjak je bio ispunjen energijom i entuzijazmom.
Vođeni stručnim uputstvima, volonteri su marljivo radili, pažljivo postavljajući sadnice. Među njima bio je mnogo iskusnih koji već ozbiljan staž u sadnji imaju iza sebe, pa je sadnja tekla brzo i lako.
Zeleni glas
Čak 5.000 sadnica hrasta kitnjaka izabrane su pažljivo, uzimajući u obzir specifičnosti i potrebe ovog područja. Boris Ivanović JP “Srbijašume” insistira na važnosti udruživanja.
- Zahvaljujući uključivanju adekvatnih institucija, kompanija i pojedinaca čuo se taj zeleni glas malo šire od onoga pre nego što je to bilo pre projekta “Zasadi drvo” - rekao je Ivanović.
Uz podršku volontera, partnera i stručnih ljudi, "Zasadi drvo" nastavlja da raste i širi svoj uticaj, doprinoseći stvaranju zelenijih gradova i očuvanju prirode za buduće generacije. Košutnjak je bio samo jedan od mnogih primera kako zajedničkim snagama možemo unaprediti naše okruženje i stvoriti bolje sutra za sve nas.
Pridužite se i vi!
Naša posvećenost ne prestaje ovde. S entuzijazmom nastavljamo da gradimo zeleniju budućnost, brinući se o prirodnim resursima i čuvajući našu planetu za generacije koje dolaze. "Zasadi Drvo" nije samo projekat; on je manifestacija našeg zajedničkog napora i odgovornosti prema zajedničkoj planeti.
Radost i zadovoljstvo koje donosi ovakva inicijativa neizmerno su važni. Kroz zajednički rad, mi ne samo što stvaramo lepše okruženje za sebe, već i ostavljamo nasleđe koje će nas nadživeti, zato nam se pridružite. Svaka posađena sadnica je simbol naše brige i pažnje prema prirodi.
Kurir.rs
Bonus video: