PONOVO MOGUĆE PLAĆANJE RAČUNA ZA STRUJU NA ŠALTERIMA EPS-a: Usluga dostupna nakon dvomesečne pauze u celoj Srbiji

Nemanja Pančić

Šalteri nisu radili više od dva meseca zbog hakerskog napada. Vršilac dužnosti generalnog direktora EPS-a Dušan Živković rekao je da ponovo rade svi šalteri EPS-a u celoj Srbiji, kao i da je oko 340.000 korisnika napravilo nalog na portalu "Uvid u račun" putem kojeg takođe mogu da plate svoje račune za struju.

Sajber napad je proteklih meseci je ugrozio i sistem i rad, ne samo EPS-a, već i Elektrodistribucije Srbije, pošto su povezani u nekim segmentima. Trpeli su i građani, pošto je bila otežana i naplata i dostava računa.

Vršilac dužnosti generalnog direktora EPS-a Dušan Živković rekao je za RTS da su svi šalteri počeli da rade, kako u Beogradu, tako i u ostatku Srbije i dodao je da veruju da će potrošači nastaviti sa uobičajenom praksom plaćanja računa na šalterima.

Shutterstock 
foto: Shutterstock

Istakao je da manje od 20 procenata potrošača plaća račune na šalterima i da veruje da će se ponudom novih usluga taj broj i dalje smanjivati.

Živković je naveo za RTS da je snabdevanja potrošača bilo sigurno i stabilno u prazničnom periodu i da je sistem bio bezbedan sve vreme.

- Prateći sistemi su bili proveravani. Svi su vraćeni u prethodnu funkciju uz prateće aktivnosti koje su podrazumevale podizanje nivoa bezbednosti naših poslovnih softvera i poslovnih alata - napomenuo je v. d. direktora EPS-a.

Naglasio je da je proces digitalizacije u toku i da je oko 340.000 korisnika napravilo nalog na portalu "Uvid u račun" gde mogu da provere stanje svojih brojila, kao i da plate račun i da imaju uvid u prethodni period.

(Kurir.rs/RTS)