Četvrta sezona akcije "Zasadi drvo" koja nastavlja da obara rekorde u broju zasadjenih stabala zvanično je otvorena konferencijom u Botaničkoj bašti Jevremovac.
Predstavnici kompanija Adria media group i dm drogerie markt koje su pokretači ove akcije zajedno sa partnerima otkrili su novitete koje su pripremili za novi ciklus akcije koja je Srbiju podgila na noge.
- Akcenat četvrte sezone je na urbanim sredinama. Želimo da ozelenimo 10 novih gradova, pored sedam iz prethodne tri sezone. Urbane sredine su najveći pokretač mehanizama koje uzrokuju promene ekosistema na planeti. Oni su treći emiter gasova koji stvaraju efekat staklene bašte. Oni zagađuju vodu i vazduh i trajno zagađuju prirodni Zemljin pokrivač - kaže Ješa Erčić iz JP Srbijašume.
- Osim same sadnje imamo saradnju s mladima, tako da stvaramo vrednosni sistem i to je za mene čino najjača poruka. Videli smo da ova naša porodica postaje sve brojnija - stava je direktor Vojvodinašuma Marko Marinković..
Brankica Tabak iz Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine s ponosom je konstatovala da se i ova institucija priključila akciji-
- Ove godine smo zvanično partneri jer imamo iste težnje i saradnju smo s lakoćom prihvatili. Pokazali smo da kad smo udruženi imamo jasan cilj, što mi prepoznajemo i sprovodimo. Najmanje što možemo učiniti je da zasadimo drvo.
- Svako iz struke i oni koji iole nešto znaju o ovome svesni su da drvo gde god da ga posadimo je veliki uspeh. I svako će da kaže da je to nešto pozitivno što je za nas jako važno i tu greške nema - rekao je Aleksandar Lučić sa Insitututa za šumarstvo u Beogradu.
Kurir.rs