Počela je treća sezona akcije ''Zasadi drvo“ koja nosi naziv ''Četiri godišnja doba“ u organizaciji kompanija Adria media grupe i DM Drogerie markt.

U narednih 7 meseci planirana je sadnja 200.000 sadnica širom Srbije i nastavak aktivnosti u cilju informisanja i obrazovanja, ove godine sa akcentom na najmlađe.

111095.01-29-47-16.still007.jpg
Kurir Televizija 

Zato su se projektu od ove godine pridruzila jos dva partnera – Ministarsvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Zavod za zaštitu prirode.

Podsećamo, ovaj projekat je počeo 2019. godine i od samog početka u ozelenjavanju i podizanju svesti o ekologiji i očuvanju prorode jedan od važnih partnera je Javno preduzece Vojvodinašume.

Izvršni direktor za šumarstvo, ekologiju i razvoj u ovom preduzeću Marko Marinkovic, gostovao je u Pulsu Srbije.

111095.01-26-14-05.still005.jpg
Kurir Televizija 

- Porast broja sadnica je logičan, jer su rezultati poslednjih godina fantastični. Mi smo vrlo blizu proseka Evrope kada je reč o pošumljavanju. neki podaci govore da je Srbija preko 30 posto pokrivna šumama, a ja ću ekskluzivno da vam kažem da će ti procenti biti blizu 40 odsto. A to je ono što je i projektovano za Srbiju - kaže Marko.

- Neupitno je koliko su šume značajne za kvalitet života i sam život uopšteno. Ovo je prilika da struka nešto kaže, pa iako je Vojvodina manje pošumljena, ona je poljoprivredna regija. Mi smo se opredelili još nekoliko decenija unazad šta želimo od Vojvodine da dobijemo - navodi Marinković.

- Imamo jednu simbiozu i struke i nauke i nevladinog sektora, i zato su ove akcije tako uspešne i zato imamo takve rezultate. Skretanje

Kurir.rs

OVDE MOŽETE GLEDATIUŽIVO KURIR TELEVIZIJU

Bonus video:

04:55
AKCIJA "ZASADI DRVO" DOBILA SVOJE AMBASADORE Izvor: Kurir televizija