Slušaj vest

Medijska kuća WMG predstavlja impresivnu medijsku kuću, koja pored Kurir TV, štampanog izdanja i portala Kurir.rs, u svom sastavu ima portal Mondo koji je ove godine proslavio 20 godina postojanja, Stil Kurir, Glosy, Esspresso, YU mama, Wanted, Stvar ukusa, Elle, Smart life, Sensa, Lepa i Srecna, kao i Fondaciju WMG.

Gošće vikend specijala "Puls Srbije" na Kurir televizije koje uspešno vode ove segmente kompanije bile su Irena Petrović, direktorka WMG fondacije, Žaklina Milenković, glavna urednica "Lepa i srećna", Bojana Zimonjić Jelisavac, direktorka "Mondo" redakcije i Jelena Pejović, urednica emisija "Usijanje" i "Crna hronika".

Zimonjić se osvrnula na drugu deceniju Monda, pa je spomenula rezultate koje su ostavili iza sebe:

- Mi smo tada počeli kao vrlo mala redakcija, bili smo prva prilika da čitaoci na mobilnom telefonu dobiju vesti i vide šta se dešava u zemlji i svetu, to je tada bilo revolucionarno. Prošlo je 20 godina, taj tim je rastao, kao i rezultati i prepoznatljivost. Najponosniji smo na ljude koji su sve to lavovski izvukli i prilagodili se svakoj promeni, naučili mnoge stvari i povezali se u sjajan tim. 

2.jpg
Foto: Promo

Petrović je pričala o projektu WMG fondacije, a koja se zove Prevencija kao garancija.

- Izuzetno je važno, odgovornost je svih nas, dakle čitavog društva, da doprinesemo, da vidimo na koji način možemo da unapredimo postojeće prakse. Ne bih volela da ovu, prednovogodišnju emisiju, mračim nekim lošim informacijama, ali činjenica je da smo prvi u Evropi po smrtnosti od recimo karcinoma dojke. I to ne zato što nam nisu dostupne prave terapije, već zato što se uglavnom pacijentkinje jave kada je bolest već u nekoj odmakloj fazi. Naš cilj je da se ta neslavna statistika promeni, da učinimo šta je u našoj moći, a kažem i podlačim to je odgovornost čitavog društva, da promenimo postojeće prakse - započela je Petrović, pa nastavila:

- Veliki zadatak ima i Ministarstvo zdravlja i RFZO, ali i mi, tu sad mislim i na medije, kolege iz medija, na nas koji možemo da okupimo sve one koji su donosioci odluka, pa i oni na drugoj strani, dakle pacijenti i udruženja pacijenata i u tom smislu mi smo već neke korake preduzeli, povezali se i sa institucijama i organizacijama i pokušavamo da okupimo, dakle da svi sednemo za isti sto, da vidimo gde je prostor, gde su prilike da prepišemo prakse iz, na primer, Evrope, koje su uspešne, koje daju rezultate. Vi, recimo, u Švedskoj sada imate situaciju gde svaka žena dobija poziv na redovan pregled i nemate tu mogućnost izbora, ne stižem ili već šta, vi morate da se javite na taj pregled i to je jako važno. Koristim priliku da podsetim naše sugrađanke, dakle sve žene u Srbiji, da mlade žene urade jednom godišnje ultrazvučni pregled, da žene preko 40 godina urade mamografiju na dve godine i već smo uradili mnogo.

06:42
Pejović otkrila najveći izazov za Kurir televiziju u 2024.: Ovakva logistika je trebala za izbore u Americi  Izvor: Kurir televizija

Pejović je spomenula izazove u ovom poslu, kao i na šta je najponosnija u ovoj godini.

- Prvenstveno sam ponosna i privilegovana, obzirom da sam deo ove kompanije, sada smo imali u nekoliko minuta priliku da i naši gledaoci čuju šta naša kompanija sve radi, šta sve pokriva, na koji način doprinosi društvu, na koji način Kurir doprinosi ovom društvu i na koji način "Usijanje" i "Crna hronika" doprinose da naši gledaoci budu uvek adekvatno obavešteni. Ono negde što jeste u proteklih godinu dana bio naš jedini put jeste objektivnost i ta širina relevantnih izvora po čitavom svetu - započela je Pejović, pa nastavila:

- Najveći projekat koji je definitivno obeležio ovu godinu ispred Kurir televizije je definitivno projekat specijalne emisije Amerika bira, koju je onako, ja sad znam koliko su vredni i dragoceni televizijski minuti, pa nemam vremena da se zahvalim svim kolegama, da istaknem sva imena ogromnog broja ljudi koji su nekoliko meseci pripremali taj projekat. Samo ću reći, urednik Aleksandar Đondović je tri meseca pre samih američkih izbora, zahvaljujući našim saradnicima iz Američke ambasade u Beogradu, zakazivao intervjue u State Departmentu i mi smo kao televizijska ekipa koja je bila u Vašingtonu uradili nekoliko intervjua pre samih izbora i nakon izbora u State Departmentu, posetili našu dijasporu u samom Vašingtonu, uradili fantastične priloge u SPC u Vašingtonu, uradili divan prilog o kući kralja Petra koja se nalazi u Vašingtonu.

Milenković je istakla šta je obeležilo ovu godinu u magazinu "Lepa i srećna":

- Ove godine smo taj oktobarski broj posvetili uspešnim ženama i moram da priznam da je to nešto što je obeležilo sigurno ovu godinu. To su devet uspešnih žena na naslovnoj strani. Žene iz javnog života, iz umetnosti, iz kulture, novinarstva... I mislim da je rad sa njima i uopšte ta naslovna strana nešto što nećemo zaboraviti. Međutim, tu su i naši zanimljivi i korisni događaji i pre svega zajedno sa WMG fondacijom Konferencija zdravlje žena Srbije koja je ove godine bila posvećena prevenciji raka dojke. To smo zajedno uspeli da realizujemo i mislim da je bilo stvarno na jednom visokom nivou sa stručnjacima koji su imali šta da kažu i da ponude našim čitaocima i uopšte auditorijumu koji je pratio konferenciju.

Kurir televizija je dostupna na kanalu broj 109 za korisnike MTS Iris TV, na kanalu 9 za korisnike m:SAT TV, Supernova i Yettel Hipernet TV, na kanalu 108 za korisnike BeotelNet, na kanalu 8 za korisnike Orion telekoma i na kanalu broj 112 za korisnike Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme M:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu saodredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Kurir.rs

PROJEKAT "ZASADI DRVO":

01:54
PRIBLIŽILI SMO SE BROJCI OD MILION SADNICA! Projekat "Zasadi drvo" kompanija WMG i dm drogerie markt dostigao nezamislivo - pridružite se i vi ovoj aktivnosti! Izvor: Kurir televizija