Slušaj vest

Ivana već dugo pokušava da uskladi sve obaveze – posao, porodicu, prijatelje i dnevne zadatke koji se stalno gomilaju. Iako je oduvek volela da stvari završava „uživo“, u poslednje vreme shvata da joj dan jednostavno nije dovoljno dugačak. U pauzi između dva sastanka odlučila je da proveri: da li račun u banci zaista može da se otvori online i da li je proces stvarno „nije cimanje“? Za samo dvadesetak minuta shvatila je – odlazak u banku, za takve, osnovne stvari, zaista više nije potreban.

Nikada pre nisam imala poverenja u online usluge, ne samo bankarstvo, nego i inače, iako pripadam generaciji mlađih milenijalaca. Mislim da me je generacija naših roditelja navikla da novac držim u rukama, a sa bankarom razgovaram uživo, a da prethodno ni ne razmislim da je digitalno bankarstvo, zapravo praktičnije. Ipak ubrzan način života, naveo me je da preispitam da li zaista ima potrebe gubiti vreme, ako je sve što je potrebno malo edukacije i nekoliko klikova. U istom tom periodu isticala mi je stara kartica, te sam odlučila da promenim banku i otvorim novi račun. Sve sam obavila za samo 20 minuta, a kada sam saznala da na novu i ne moram da čekam, jer imam onu digitalnu, sa kojom mogu da funkcionišem dok ona u fizičkom obluku ne stigne na adresu, oduševila sam se!“, kaže Ivana.

Sa tendecijom da u narednih nekoliko godina digitalno bankarstvo u potpunosti zameni potrebu za fizičkim odlaskom u banku, a što se već sada vidi u sve kraćem radnom vremenu blagajni i bankarskih šaltera, OTP banka nastoji da za svoje klijente, i mlađe i starije, i digitalno manje i više pismene, i poverljive i nepoverljive prema novim tehnologijama, ovu tranziciju učini što jednostavnijom, bržom i sigurnijom. Kao banka koja predvodi digitalnu transformaciju u bankarskom sektoru, OTP banka već dugi niz godina ima čitav set digitalnih usluga i proizvoda, ali onaj najuobičajeniji – otvaranje računa, modernizovan je, pa tako postoji mogućnost da račun otvorite potpuno online, dok vam je digitalna kartica odmah dostupna za korišćenje.

PR_online-otvaranje-racuna_horiz.jpg
Foto: Promo

Svim potencijalnim klijentima omogućili smo uslugu onlajn otvaranja računa, a na raspolaganju su Fluo, Praktik i Prestiž paketi. Iako volimo da naši klijenti imaju uživo kontakt sa svojim bankarima, to im savetujemo za neke kompleksnije potrebe i usluge. Svakodnevno bankarstvo treba da bude brzo, praktično i jednistavno, a to znači da je banka u telefonu, u ruci, a ne samo u najbližoj eskpozituri. Za one koji otvaraju račune, potrebna je samo internet veza i osnovne kamere mobilnog telefona uz važeću ličnu kartu ili pasoš Republike Srbije i mogu otvoriti račun, i to za manje od 20 minuta. Odakle god žele, bez gužve, nervoze ili žurbe“, kažu iz OTP banke.

Navedena procedura važi za sve koji žele da otvore račun a nakon toga uz popunjavanje osnovnih podataka obavlja se kratak video poziv sa agentom OTP banke, na broj telefona stiže kod uz koji se potpisuje ugovor i time je proces otvaranja računa završen.

Uz digitalno otvaranje računa, potrudili smo se da našim klijentima ponudimo jedan potpuno zaokružen proces – a to je da odmah po otvaranju računa dobijaju i digitalnu verziju debitne kartice koja je u nekoliko minuta dostupna čim se kartica aktivira u m-bank aplikaciji.Dakle, svoju platnu karticu možete da koristite i dok ona ne stigne u fizičkom obliku“, dodaju iz OTP banke.

Digitalna kartica može da se koristi i dodavanjem kroz Apple Pay, odnosno Google Pay Wallet, a plaćanje se potom vrše naslanjanjem telefona na POS terminal. Uz sve ove elektronske pogodnosti, ostala je i jedna analogna, a to da svi ljubitelji fizičke kartice mogu da je imaju i to bez odlaska u ekspozituru, jer je OTP banka omogućila da klijent bira da li želi da mu stigne na željenu adresu i to besplatno ukoliko je otvaranje računa bilo digitalno.

Promo