GENERALI OSIGURANJE SRBIJA BELEŽI SNAŽAN RAST: Prepoznatljivost brenda postala je visoka, evo kakvi su tačni rezultati
Generali Osiguranje Srbija je u prva četiri meseca 2025. godine zabeležilo rast premije značajno iznad proseka tržišta, potvrđujući svoju poziciju među najprepoznatljivijim i najzastupljenijim osiguravajućim kućama u Srbiji, posebno u segmentu osiguranja stanovništva.
U periodu od januara do aprila 2025, kompanija je ostvarila snažan rast premije od 23% u odnosu na isti period prethodne godine, uz ukupnu premiju od 12,162 mln dinara, dok je u istom periodu ukupno tržište ostvarilo rast od 8%.
Prema rezultatima najnovijeg kvantitativnog istraživanja koje je sprovela agencija Smart Plus Research, Generali Osiguranje Srbija je osiguravajuća kuća u kojoj najveći broj građana – čak svaki četvrti korisnik (23%) – ima aktivnu polisu. Brend Generali zauzima drugo mesto po broju korisnika koji ga razmatraju prilikom izbora osiguranja (35%), a ujedno se nalazi i među tri najprepoznatljivije osiguravajuće kuće u zemlji, sa ukupnom poznatošću od gotovo 90%.
Ovi rezultati potvrđuju snažnu tržišnu poziciju, prepoznatljivost i visok nivo poverenja koje Generali Osiguranje Srbija uživa među korisnicima, posebno u oblastima životnog, privatnog zdravstvenog, imovinskog i putnog osiguranja.
Dodatno, Generali prednjači i kada je reč o lojalnosti klijenata – najveći procenat korisnika koji su naveli da poseduju polisu, upravo je vezan za naš brend.
Finansijski rezultati na 31.mart 2025.god.
Generali beleži snažan rast operativnog rezultata zahvaljujući svim poslovnim segmentima. Potvrđena solidna kapitalna pozicija
• Bruto fakturisana premija dostigla je 26,5 milijardi evra (+0,2%), vođena snažnim rastom u segmentu osiguranja imovine, nezgode i odgovornosti (P&C) (+8,6%), posebno u delu koji se ne odnosi na osiguranje motornih vozila
• Neto priliv iz životnih osiguranja premašio je 3,0 milijarde evra zahvaljujući svim linijama poslovanja, naročito u segmentu zdravstvenog osiguranja
• Kombinovani racio značajno je poboljšan na 89,7% (-1,4 p.p.). Nediskontovani kombinovani racio takođe nastavlja veoma pozitivan trend i iznosi 92,0% (-1,7 p.p.)
• Operativni rezultat značajno je porastao na 2,1 milijardu evra (+8,9%), zahvaljujući doprinosu svih poslovnih segmenata, predvođenih snažnim rezultatima osiguranja imovine i nezgode (P&C)
• Prilagođeni neto rezultat porastao je na 1,2 milijarde evra (+7,6%). Prilagođena zarada po akciji porasla je još više, na 0,79 evra (+9,4%)
• Potvrđena je solidna kapitalna pozicija, sa koeficijentom solventnosti od 210% (210% za kraj 2024.)
Finansijski direktor Generali Grupe, Kristijano Borean, izjavio je:
„U ovom prvom kvartalu, Generali je ostvario kontinuiran snažan rast kako operativnog, tako i prilagođenog neto rezultata, pokazujući veoma pozitivan početak našeg novog strateškog plana ‘Lifetime Partner 27: Driving Excellence’, zahvaljujući doprinosu svih poslovnih segmenata.
Naše poslovanje osiguranja imovine i odgovornosti imalo je koristi od zdravog rasta prihoda, uglavnom vođenog linijama poslovanja koje se ne odnose na osiguranje motornih vozila, kao i od daljeg poboljšanja kombinovanog racija.
Segment životnog osiguranja zabeležio je značajan neto priliv, pri čemu je naš prioritetni sektor – zaštite i zdravstvenog osiguranja, kao i hibridni i unit-linked proizvodi – ostvario snažne rezultate. Upravljanje imovinom dalo je solidan doprinos operativnom rezultatu Grupe, uglavnom zahvaljujući konsolidaciji kompanije Conning Holdings Limited.
Naši diverzifikovani izvori profita i solidna kapitalna pozicija, podržani izuzetnim generisanjem gotovine, omogućiće Grupi uspešnu realizaciju novog strateškog plana i stvaranje vrednosti za sve naše zainteresovane strane.”
BiznisKurir.rs
POSLE 160.000 KILOMETARA MOŽETE DA IH VOZITE NA OTPAD! Automehaničar šokirao izjavom - Ove automobile bolje ne kupujte