Slušaj vest

- Srpsko potrošačko tržište je dobro usklađeno sa poslovnim modelom Fix Price-a: ima značajan udeo mladih porodica i starijih kupaca koji daju prednost pametnoj štednji. Poslednjih godina raste broj ruskih stanovnika u Srbiji, a mnogi od njih su već upoznati sa našim brendom. Iz tih razloga zaista istražujemo mogućnost ulaska na srpsko tržište - istakli su iz kompanije Fix Price za Retail Serbia.

Fix Price trenutno nastavlja svoje poslovanje na već prisutnim tržištima u Rusiji, Belorusiji, UAE, Mongoliji, Kirgistanu, Uzbekistanu, Gruziji, Jermeniji i Letoniji.

Kako smo nedavno pisali, ruski maloprodajni lanac Fix Price, poznat po prodaji robe po fiksnim cenama, planira da uđe na tržište Srbije i otvori nekoliko prodavnica do kraja 2025. Ovo predstavlja drugi pokušaj kompanije da se proširi na evropsko tržište, budući da trenutno posluje u Letoniji, gde ima 44 prodavnice.

Podsetimo, cene u ovom marketu su raznolike, gde, recimo, čokolada Milka od 270 grama u ovoj prodavnici može da se kupi za 329 rublji (372 dinara), a kilogram šećera košta 69 rublji (88 dinara). Inače, kurs rublje prema dinaru iznosi jedna rublja prema 1,13 dinara.

Inače, oni u svojoj ponudi nemaju samo hranu, takođe prodaju i stvari potrebne u kuhinji, kao i one koje služe za čišćenje, ali i pri održavanju bašte.

BiznisKurir.rs