Francuski supermarket "Carrefour" osmislio je zanimljiv način kako da ukaže svojim potrošačima da proizvođači smanjuju pakovanje, ali ne i cenu. Naime, na policama pored spornih proizvoda kupci sada mogu pronaći stiker "šrinkflacija" (obaveštenje o smanjenju veličine ili zapremine proizvoda)

Ovaj trgovački lanac je tako ovo obaveštenje postavio uz više vrsta proizvoda među kojima su i poznate marke ledenog čaja, čokolada i sladoleda. Iz kompanije su posle ovog poteza ukazali da su na taj način želeli da izvrše pritisak na proizvođače da spuste cene.

supermarket-mart-2023-epa-wael-hamzeh.jpg
EPA/Wael Hamzeh 

- Očigledno, cilj stigmatizacije ovih proizvoda je da se proizvođačima kaže da preispitaju svoju politiku cena - rekao je Stefen Bompais, direktor komunikacije sa klijentima.

Iz supermarketa navode da je formula mleka za odojčad smanjena sa 900 na 830 grama, dok je cena ostala ista. Flašica ledenog čaja sa ukusom breskve, smanjena je sa 1,5 litara na 1,25, dok je kutija sladoleda smanjena za 30 grama.

kurir.rs/BBC