AKO VAM LET KASNI ILI GA OTKAŽU IMATE PRAVO NA NAKNADU ŠTETE: Evo šta kompanija mora da uradi, procedura se mora ispoštovati
Aleksandar Seničić, direktor JUTE izjavio je u jutarnjem programu jedne emisije da je odgovornost za otkazivanje i kašnjenje letova uvek na aviokompaniji.
Seničić je rekao da su juče otkazane redovne linije, a ne čarter letovi.
- Naravno, ima tu i turističkih grupa, kada je reč o putovanjima preko agencija, informacije će dobiti preko agencije - kaže on.
Kako je rekao, „na sreću do sada nije bilo kompletnog otkazivanja čarter letova“.
- Bilo je kašnjenja, biće ih u toku sezone, treba biti realan, postoje problemi na raznim aerodromima - kaže Seničić.
- Ona mora obeštetiti putnike ukoliko postoji ikakav razlog za obeštećenje putnika. Nažalost, to se ne dešava baš tako često u praksi, ali je procedura koja se mora poštovati. Ako dođe do otkazivanja čarter leta, to će poremetiti tu smenu, nastaviće se čarter serija narednom smenom, a putnici koji nisu imali sreće da odlete, novac će im biti vraćen - kaže on.
Dodaje da imamo kompanije kao Lufthanza koje su otkazale hiljade letova.
- Problem je sa radnom snagom, sa servisiranjem aviona, verovatno će se u nekom momentu situacija stabilizovati, ne možemo da očekujemo tokom sezone da će biti mnogo bolje - rekao je.
Kurir.rs/Blic
BRAŠNO 45, PAŠTETA 35, PRAŠAK ZA VEŠ 800, A FRITEZA 4.500 DINARA! Cene u popularnom ruskom marketu: Evo šta sve možete kupiti za 1.000 dinara! (FOTO)